Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Besøg min hjemmeside
Fra : Kristian Amby

Dato : 07-11-05 18:43

I skal være velkommen til at kikke ind på min hjemmeside.

http://www.pbase.com/amby

Det ville da være sjovt, hvis der kommer nogle kommentarer.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Ole Larsen

Dato : 07-11-05 19:15

Kristian Amby skrev:
> [...]
>
> http://www.pbase.com/amby
>
> Det ville da være sjovt, hvis der kommer nogle kommentarer.

Der er jo meget at se. Jeg har bladret i Hanstholm og i Vigsø og jeg
synes der er en del rigtigt fine billeder. Nogle tyder på, at du kunne
bruge bedre udstyr?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.

http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005-10-11-08a.htm

Fra : Kristian Amby

Dato : 07-11-05 22:09

On Mon, 07 Nov 2005 19:15:10 +0100, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk>
wrote:

>Der er jo meget at se. Jeg har bladret i Hanstholm og i Vigsø og jeg
>synes der er en del rigtigt fine billeder. Nogle tyder på, at du kunne
>bruge bedre udstyr?

Ja, eller bedre evner til at bruge det. Billederne, du snakker om, er
skannet på en lånt computer med en halvdårlig scanner, som jeg ikke
havde megete forstand op at bruge. Jeg synes selv, det er blevet bedre
senere.

Jeg glemte lige at skrive at billederne under "Fest og Farver" nok
ikke kan have den store interesse, hvis man da ikke lige netop selv
var med til festerne. De er forøvigt lavet med alt i computeren sat
op automatik, hvilket man også kan se.

Mvh
Kristian Amby

Fra : [HCS] 4000

Dato : 07-11-05 21:53

Du har mange fine billeder.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
------------------------------

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 07-11-05 18:49

"Kristian Amby" <amby@mail.dk> skrev i en meddelelse
>I skal være velkommen til at kikke ind på min hjemmeside.
>
> http://www.pbase.com/amby
>
> Det ville da være sjovt, hvis der kommer nogle kommentarer.

Rigtig mange flotte billeder, gode kompositioner og s/h konverteringer.

Dog syntes jeg at http://www.pbase.com/amby/image/50157939 er for lyst
"kopieret"

Et 10-tal til dig

Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 08-11-05 17:16

Hej Kristian

On Mon, 07 Nov 2005 18:43:13 +0100, Kristian Amby <amby@mail.dk>
wrote:

>I skal være velkommen til at kikke ind på min hjemmeside.
>
>http://www.pbase.com/amby
>
>Det ville da være sjovt, hvis der kommer nogle kommentarer.

Fine billeder syntes jeg. herlig stemning og fine motiver.

Men et af träskibene sejler vist under falsk flag, der er nemlig et
stålskib.

Se på billedet "Tovvärk" hvor man tydeligt kan se nitterne i
stålpladen.

Nu det er vel også mere en eskadresejlads for gamle sejlskibe, og der
passer den perfekt.

Dine billeder får mig til at tänke på "Fulton" som jeg tit
fotograferede i Roskilde havn. Findes den stadigväk eller er den gået
til forgängelsen?

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Kristian Amby

Dato : 08-11-05 17:31

> [...]
>
>Dine billeder får mig til at tänke på "Fulton" som jeg tit
>fotograferede i Roskilde havn. Findes den stadigväk eller er den gået

Du har ret. Det er et metalskib, men jeg tror nok det fik
dispensation, da det er over 100 år gammelt.

Fulton sejler skam stadig, det er med Limfjorden rund hvet år.

Det er ellers længe siden jeg har set dig her, Husker du, jeg har
lovet dig en Thy Pilsner hvis du skulle komme forbi?

Mvh
Kristian Amby

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 09-11-05 18:48

Hej Kristian

On Tue, 08 Nov 2005 17:31:21 +0100, Kristian Amby <amby@mail.dk>
wrote:

>Du har ret. Det er et metalskib, men jeg tror nok det fik
>dispensation, da det er over 100 år gammelt.

Ja så passer det jo fint. Man skal heller ikke väre fanatiker.

>Fulton sejler skam stadig, det er med Limfjorden rund hvet år.

Det lyder godt, jeg var eller bange for at stiftelsen havde fået
pengemangel og Fulton var gået til opvarmning.

>Det er ellers længe siden jeg har set dig her, Husker du, jeg har
>lovet dig en Thy Pilsner hvis du skulle komme forbi?

Så länge siden er det da ikke jeg skrev sidst, en 14 dage höjst.

Nå pilsneren glemmer jeg ikke, jeg skal nok huske den når jeg kommer
til Jylland näste gang, det blir nok ikke för end 2006.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-11-05 16:16

"Hans Peter Larsson" <hans-peter@tarlin.se> skrev i en meddelelse
[KLIP]

> Dine billeder får mig til at tänke på "Fulton" som jeg tit
> fotograferede i Roskilde havn. Findes den stadigväk eller er den gået
> [...]

Den findes, tog billeder af den i Korsør, for noget tid siden.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 11-11-05 20:42

Hej Jörgen

On Fri, 11 Nov 2005 16:15:52 +0100, "Jørgen Nielsen"
>Den findes, tog billeder af den i Korsør, for noget tid siden.

Ja det er jo betryggende at vide.

mvh Hans Peter Larsson

Visby Sverige