Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
erfaringer canon A serien
Fra : Mus

Dato : 06-11-05 16:03

efterlyses

Er Canon Powershot A510 et godt kamera. Kender ikke så meget til det og
kender ingen der har det.

Har ellers været interesseret i Canin A80. Er A510 lige så godt bortset fra
det er mindre?

Har været inde og se på edbpriser.dk, men der står ingen
kommentarer/bedømmelser om A510.

LN
LN

Fra : Jacob

Dato : 06-11-05 17:01

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra
> det er mindre?
>
> Har været inde og se på edbpriser.dk, men der står ingen

som gennerel betragtning kan man sige at jo mindre et kamera er jo dårligere
er det.
A80 er efter min mening et ganske hæderligt kamera.
du kan kigge på følgende links om du kan finde det du søger.
http://www.dpreview.com/
http://www.steves-digicams.com/
http://www.digitalmagasinet.dk/
http://www.dcresource.com/

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 06-11-05 18:04

Canon Powershot A95 - det rykker! Et fedt camera til prisen!

Fra : Mus

Dato : 06-11-05 18:49

"Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Canon Powershot A95 - det rykker! Et fedt camera til prisen!
>
> "Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

Også noegnlunde til videosekvenser med lyd?

LN

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-11-05 19:27

Mus wrote:
> Er Canon Powershot A510 et godt kamera. Kender ikke så meget til det
> og kender ingen der har det.

Jeg kender kun et par af de to-cifrede modeller - det er rigtig gode
kameraer til prisen - betydelig bedre end f.x. Ixus-modellerne - men de
fylder noget mere, så det er ikke lommekameraer.

Men som en anden nævner - jo mindre kameraer - jo dårligere er de normalt.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk