Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem forhandler Vivitar flashgun i DK?
Fra : HKN

Dato : 06-11-05 11:49

Hej,

Jeg er på udkig efter en Vivitar DF-120 - er der nogen der sælger den
online
i DK? Eller evt i tyskland?

Mvh
Henrik

It has removed 57 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-11-05 12:07

HKN wrote:
> Jeg er på udkig efter en Vivitar DF-120 - er der nogen der sælger den
> online
> i DK? Eller evt i tyskland?

Det må jo være en oplagt mulighed for at prøve den nye gruppe

> I am using the free version of SPAMfighter for private users.
> It has removed 57 spam emails to date.
> Paying users do not have this message in their emails.
> Try www.SPAMfighter.com for free now!

Til gengæld spammer den alle andre med disse liner i alle indlæg ;-(

Jan

Fra : HKN

Dato : 06-11-05 12:15

> Det må jo være en oplagt mulighed for at prøve den nye gruppe

Takker!

> Til gengæld spammer den alle andre med disse liner i alle indlæg ;-(

Bemærk at signaturer ikke er at betegne som spam....(selvom jeg også
syntes
at det er p....irriterende!)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-11-05 12:24

In article <436de65d$0$1812$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, HKN wrote:

> Takker!

> Bemærk at signaturer ikke er at betegne som spam....(selvom jeg også
> syntes
> at det er p....irriterende!)

Det kommer an på om du tænker på usenet regler, eller markedsføringsloven.
Jf markedsføringsloven er det meget tæt på at være spam.

Fra : Grunt

Dato : 06-11-05 12:39

On Sun, 6 Nov 2005 12:14:32 +0100, "HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> wrote:
in dk.fritid.foto

_____________________________
>-Henrik
>

>----------------------------------------
_____________________________

Ovenstående er din signatur=4 linier.

Nedenstående er reklame
>I am using the free version of SPAMfighter for private users.
>It has removed 57 spam emails to date.
>Paying users do not have this message in their emails.
>Try www.SPAMfighter.com for free now!

Hvad med at følge usenetreglerne?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 06-11-05 14:08

HKN wrote:

> [...]
> It has removed 57 spam emails to date.
> Paying users do not have this message in their emails.

En korrekt signaturskiller består at to bindestreger og et ordmellemrum
"-- ", og så må en signatur max. være på 4 linier af 72 tegn, din
såkaldte signatur har ikke en korrekt signaturskiller, og den er på 10 linier

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-11-05 15:15

In article <436E0030.6000202@niels-ebbesen.net>, Niels Riis Ebbesen wrote:

> En korrekt signaturskiller består at to bindestreger og et ordmellemrum
> "-- ", og så må en signatur max. være på 4 linier af 72 tegn, din
> såkaldte signatur har ikke en korrekt signaturskiller, og den er på 10 linier

Har kontaktet spamfigther. De mener ikke de sender reklamerne ud, og
dermed ikke at de spammer. Jeg har overvejet t anmelde dem.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 06-11-05 15:40

Povl H. Pedersen wrote:

> Har kontaktet spamfigther. De mener ikke de sender reklamerne ud, og
> dermed ikke at de spammer. Jeg har overvejet t anmelde dem.

Du kan godt spare dig ulejlighedden, spamfigther tører bare ansvaret af
på brugerne, gør som jeg, lad være med at Re'e og hjælpe de brugere som
spamer for spamfigther, så kan folk lære det på den måde...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : HKN

Dato : 06-11-05 18:17

Mage til samling af fatsvage skal man da lede længe efter - har I ikke
andet
at bruge jeres tid på?

Hvad med at svare på det der bliver spurgt om? Og hvis I ikke har et
fornuftigt svar, så lad være med at skrive noget.

Pft

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-11-05 18:42

HKN wrote:
> Mage til samling af fatsvage skal man da lede længe efter - har I ikke
> andet at bruge jeres tid på?

Nope - men hvis nu du havde undladt at hjælpe Spamfighter med at sende spam
og bryde de normale regler for en signatur (--<blank> efterfulgt af max 4
linier), så havde folk måske haft mere travlt med at svare på indlægget end
kommentere manglerne

Det ser i øvrigt ud til at du sender via Tdc ?

De har et fortrinligt spamfilter, som du bare skal aktivere - bedre end
Spamfighter - så egentlig behøver du ikke et antispam-program.

Men vi er ligesom lidt ot her - så fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

PS - mere spam: