Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon med død CCD, men ikke på li
Fra : Bruno

Dato : 06-11-05 09:32

Mit aldrende PowerShot A40 udviser præcis den opførsel som beskrives
omkring de døde CCD'er, men Canon har ikke listet det som værende ramt.

Nu spekulerer jeg så på om min CCD er død af anden årsag eller om Canon
blot ikke ønsker at havde noget med deres lidt ældre kameraer at gøre.

Er der andre end mig som har oplevet det samme med et PowerShot A40,
eller læst artikler/indlæg fra nogen som har?

mvh

Bruno

Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-11-05 11:16

Bruno wrote:
> [...]
>
> Nu spekulerer jeg så på om min CCD er død af anden årsag eller om Canon
> blot ikke ønsker at havde noget med deres lidt ældre kameraer at gøre.

spørg canon, de må vel vide det?

Bo //

Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-11-05 18:24

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> wrote in message
> [...]
> blot ikke ønsker at havde noget med deres lidt ældre kameraer at gøre.
>
> Er der andre end mig som har oplevet det samme med et PowerShot A40, eller

Nu kan Canon ikke gøre sig helt fri for fejl. Teknisk set kan enhver sensor
få døde pixels, selv ved pro kameraer, de er bare blevet så gode til at lave
sensorer at det nok aldrig vil ske i kameraets levetid, eller inden det
bliver udskiftet.

Mvh
Simon

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-11-05 18:58

"Simon Nielsen"
> [...]
> sensorer at det nok aldrig vil ske i kameraets levetid, eller inden det

?? Volapyk.. )-max-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-11-05 16:09

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> "Simon Nielsen"

> ?? Volapyk.. )-max-

Volapyk?? hvad er volapyk?

Mvh
Simon

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-11-05 16:36

http://da.wikipedia.org/wiki/Volapyk

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-11-05 18:28

Simon Nielsen wrote:

> Volapyk?? hvad er volapyk?

Tja... mange af dine indlæg er volapyk - eller oversat til morderne
dansk, snik-snak fra en person, der ikke aner en hujende fis om det han
vrøvler op om, og som derfor skriver noget helt uforståeligt vrøvl...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-11-05 18:38

> Tja... mange af dine indlæg er volapyk - eller oversat til morderne dansk,
> snik-snak fra en person, der ikke aner en hujende fis om det han vrøvler
> op om, og som derfor skriver noget helt uforståeligt vrøvl...

Niels, måske du burde overveje hvad du skriver... Du er lige blevet
forsvaret af indtil flere skribenter, som ikke kan lide at du bliver
angrebet. Dette indlæg er et udmærket eksempel på hvorfor folk bliver trætte
af dig, og går til angreb, også steder hvor angrebet egentlig ikke hører
til.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou