Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Malthe
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-05 16:12

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-11-05 16:23

"Jens Bruun"
> Malthe er chefens nyeste:
>
> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0232.jpg
> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0240.jpg
>
> --
> -Jens B.
> http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/4/05)
> http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery

Charmerende unge, fine billeder, hr. Bruun.. -max-

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-11-05 16:36

Jens Bruun wrote:

> Malthe er chefens nyeste:
>
> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0232.jpg

Jeg synes ikke der er nogen grund til at ta' så meget af moderen med, når
hun ikke er skarp, og så ville jeg nok ha' valgt et øjeblik, hvor
snotnæsen ikke var bæløjet...

> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0240.jpg

Når jeg ser på dette billede, så virker det som om, at barnet ikke har en
hånd på den venstre arm, og den har også en underlig farvetone, især når
man sammenligner med den højre arm, men sådanne detaljer er jo
ligegyldige for en knipser...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henri Gath

Dato : 04-11-05 19:39

> [...]
> man sammenligner med den højre arm, men sådanne detaljer er jo ligegyldige

Sagde du noget, eller lækkede din tarm?

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 02:05

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-11-05 02:05

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg vil foreslå, at du kan dyrke din exstreme interesse for fækalier
> sammen med bo m mormonsen...!

Nå ja, btw. hvis du lover at tale pænt hele lørdagen, så lover jeg at
fortælle dig hvad indsamlingen med dit billede og teksten "Jeg elsker
alle store patter!" på http://www.stoetbrysterne.dk/ hedder.

Fra : JB

Dato : 05-11-05 02:12

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 02:16

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 02:16

Fra : JB

Dato : 05-11-05 02:16

Ejvind Kruse wrote:

> Han har vel bare luret dig af ?

han har jo også haft nok timer i thorskoven til det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-05 08:11

JB wrote:

> han har jo også haft nok timer i thorskoven til det ?

Mere end rigeligt, men måske han er en kende tumpet til at lære ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 08-11-05 19:24

Ejvind Kruse wrote:

> Mere end rigeligt, men måske han er en kende tumpet til at lære ?

det er da ikke nyt ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 09-11-05 18:06

JB wrote:

> det er da ikke nyt ejvind ?

Nej ingenlunde, mere forventeligt.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 09-11-05 19:23

Ejvind Kruse wrote:

> Nej ingenlunde, mere forventeligt.

har man læst det ene har man læst dem alle ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-11-05 09:36

JB wrote:

> har man læst det ene har man læst dem alle ?

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg læser ikke dem alle efter han
droppede sandkasseretorikken.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 11-11-05 02:58

Ejvind Kruse wrote:

> Det skal jeg ikke kunne sige, jeg læser ikke dem alle efter han
> droppede sandkasseretorikken.

virker de sidste 50% ikke i dag eller læser du bare ikke hvad jeg skriver
ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-11-05 06:43

JB wrote:

> virker de sidste 50% ikke i dag eller læser du bare ikke hvad jeg skriver
> ejvind ?

Har du papir på, at alle dine virker ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 12-11-05 07:56

Ejvind Kruse wrote:

> Har du papir på, at alle dine virker ?

jeg har ikke været på koldbøttefarmen hvis det er det du mener ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-11-05 08:02

JB wrote:

> jeg har ikke været på koldbøttefarmen hvis det er det du mener ?

Det vil sige, at du ikke aner hvor mange af de grå der virker ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 12-11-05 09:29

Ejvind Kruse wrote:

> Det vil sige, at du ikke aner hvor mange af de grå der virker ?

jeg er ikke nået til det punkt hvor der er under 50% ejvind ha ha ha ha ha
ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 12-11-05 10:56

JB wrote:

> jeg er ikke nået til det punkt hvor der er under 50% ejvind ha ha ha ha ha
> ha

Du er altså bange for at få det tjekket ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 13-11-05 03:25

Ejvind Kruse wrote:

> Du er altså bange for at få det tjekket ?

næh

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 13-11-05 08:41

JB wrote:

> næh

Hvad venter du så på, det er flinke, men ubestikkelige mennesker.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 15-11-05 07:27

Ejvind Kruse wrote:

> Hvad venter du så på, det er flinke, men ubestikkelige mennesker.

du kender til det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-11-05 09:27

JB wrote:

> du kender til det ?

Ja da, jeg lagde lige en føler ud for dig.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 17-11-05 03:35

Ejvind Kruse wrote:

> Ja da, jeg lagde lige en føler ud for dig.

en ½ føler ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-11-05 15:22

JB wrote:

> en ½ føler ?

Men de er ubestikkelige.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 17-11-05 18:00

Ejvind Kruse wrote:

> Men de er ubestikkelige.

er det så ikke nogle thordrengekopier ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 09:58

JB wrote:

> er det så ikke nogle thordrengekopier ??

Jo, der var en godt nok en lægepraktikant, men jeg så ikke hendes cv.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 07:03

Ejvind Kruse wrote:

> Jo, der var en godt nok en lægepraktikant, men jeg så ikke hendes cv.

hvad så med hendes wc.pdf ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:55

JB wrote:

> hvad så med hendes wc.pdf ?

Jeg var slet ikke på lokum derude, når der ikke kommer noget ind,
skal der heller ikke noget ud.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 10:25

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg var slet ikke på lokum derude, når der ikke kommer noget ind,
> skal der heller ikke noget ud.

du skriver ellers på mææhsenger at thordreng kom ind ???

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 12:02

JB wrote:

> du skriver ellers på mææhsenger at thordreng kom ind ???

Ja, han havde leget med flasker sammen med Holm, men så var
der en der var gledet for langt op, så han kom maveliggende ind
på røntgenafdelingen.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 18:55

Ejvind Kruse wrote:

> Ja, han havde leget med flasker sammen med Holm, men så var
> der en der var gledet for langt op, så han kom maveliggende ind
> på røntgenafdelingen.

så du pressede lige en tube glidekrem op i anus på ham ???

Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 04-11-05 20:06

> Malthe er chefens nyeste:
>
> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0232.jpg
> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0240.jpg
Det er nogle dejlige billeder af et dejligt barn, men det synes som om, at
fokuseringspunktet ligger for langt fremme på begge billeder. På det første
synes det at ligge ved barnets fingre og ved det andet ved barnets næse,
hvor det burde være øjnene...
--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 04-11-05 20:08

> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0232.jpg

Den meget lille dybdeskarphed er svær at styre - fokus skal bogstaveligt
talt være lige i øjet for at virke.
Syningen på barnets venstre ærme ser skarp ud, men ikke barnet øjne.

Moderen (?) ser ud til at prøve at komme i kontakt med barnet. Måske kunne
man har fanget et billede hvor der var mere samspil.
Kunne man ikke med fordel have skåret mor og barns hænder i forgrunden,
forneden væk ?

> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0240.jpg

Det ser ud som om fokus ligger langt fremme. Man kan skelne hårene i panden
men ikke øjevipperne.
Beskæringen af venstre hånd syntes jeg er uheldig.

Prøv eventuelt at lave en kontrolleret test for at se om dit objektiv har
frontfokus - der er ikke plads til meget fejl.

Forældrene er givetvis glade for billederne.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Hans Kruse

Dato : 05-11-05 00:51

> Malthe er chefens nyeste:
>
> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0232.jpg

Fint nok i opbygning/komposition, men jeg synes at skarphedsplanet skal
ligge på øjnene, specielt når du vælger en f/2. Det er synd for det ville
have være meget bedre. Jeg kan godt se at f.eks. f/4 entern ville kræve ISO
1600 eller kortere tid med chance for uskarphed, men ISO 800 med den halve
tid og f/4 ville nok have været bedre.

> http://www.fotolog.dk/archives/041105/_T0C0240.jpg

Igen synes jeg skarpheden ikke er helt, hvor den skal være (selvom det giver
et lidt drømmende udtryk). Ellers synes jeg der er et godt udtryk i ungens
ansigt, det er et rigtigt chefblik Bare vent ....
Beskæringen er ok, selvom jeg måske ville have rykket ansigtet lidt til
højre.

--
Kind Regards,
Hans Kruse