Autotransport :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 08-11-05 13:54

Jeg ville sgu ikke være helt tryg, hvis jeg havde ansvaret for denne
autotransport

http://home.no/kornholio/hairy/

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-11-05 15:15

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville sgu ikke være helt tryg, hvis jeg havde ansvaret for denne
> autotransport
>
> http://home.no/kornholio/hairy/

Mener at kunne se at billedet er taget i Sverige.
Men hvad har været anledningen?
Biludstilling eller hvad?

Tror ikke det er Pizza bageren i baggrunden der har bestilt bilerne

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Niels Bengaard

Dato : 08-11-05 16:17

> Mener at kunne se at billedet er taget i Sverige.
> Men hvad har været anledningen?
> Biludstilling eller hvad?
>

> Tror ikke det er Pizza bageren i baggrunden der har bestilt bilerne

Det er nu Norge vi er i.
http://www.autostrada.com/bilder10aar.php
Bilerne er tilsalg hos forhandleren.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 18:11

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ville sgu ikke være helt tryg, hvis jeg havde ansvaret for denne
> autotransport
>
> http://home.no/kornholio/hairy/

Jeg kunne seriøst overveje om jeg overhovedet kunne "finde vejen" ....for
søren da, det ville være som at sætte ræven til at vogte høns )

--
Tom

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-11-05 23:31

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev

> Jeg ville sgu ikke være helt tryg, hvis jeg havde ansvaret for denne
> autotransport
>
> http://home.no/kornholio/hairy/

Nej, jeg ville ihvertfald undgå at nattparkere den i en forstad til Paris

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Torben R

Dato : 10-11-05 15:42

Er der en venlig sjæl som vil informere hvilke biler
der er på disse fotos. Kan ikke genkende nogen af dem (Lamboghini eller ?)

Torben R