Paris - Afbestille eller ej
Fra : jr

Dato : 09-11-05 06:54

Jeg har tidligere bestilt en tur i al hemmelighed (overraskelse til konen)
til Paris midt i December. Selvfølgelig er jeg lidt bekymret for de
nuværrende tilstande, men vi skal kun opholde os midt i Paris, så jeg
håber
ikke urolighederne tiltager derinde.
Er der nogen der kan fortælle mig om udgangsforbudet dækker hele Frankrig
eller er det kun enkelte steder + forstæder til Paris? Hvad med midten af
Paris?

Fra : Henning

Dato : 09-11-05 08:32

On Wed, 9 Nov 2005 06:54:25 +0100, "jr" <jraahauge@NOSPAMyahoo.com>
wrote:

> [...]
>eller er det kun enkelte steder + forstæder til Paris? Hvad med midten af

Hold dig fra forstæderne efter mørkets frembrud, så er der ingen
problemer? Ifølge radioavisen her til morgen har der været
udgangsforbud i 4 byer/områder, men truslen alene har lagt en dæmper
på resten af optøjerne. Jeg ville ta' afsted uden skrupler, der er
trods alt 6 uger til du skal afsted. God tur

Fra : Søren Blom

Dato : 09-11-05 12:28

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev

> [...]
> på resten af optøjerne. Jeg ville ta' afsted uden skrupler, der er
> trods alt 6 uger til du skal afsted. God tur

Er kommet tilbage fra Paris til morgen, så længe man ikke bevæger sig ud i
forstæderne som i forvejen er temmelig skumle, så er der ingen problemer som
Henning også skriver.

De steder hvor der er udgangsforbud, der glæder det kun for folk under 18
år.

--
VH

Søren Blom