Cameron Diaz
Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 08-11-05 23:14

må være den mest sexede filmstjerne på firmamentet for tiden.

Jeg har været vild med hende siden hun brugte sæden som hårgele i
Mary-filmen.

VH

Thomas

Fra : Beeblebrox

Dato : 08-11-05 23:28

tommyhansenjensen@gmail.com wrote:
> må være den mest sexede filmstjerne på firmamentet for tiden.

Det har hun IMHO altid været.

> Jeg har været vild med hende siden hun brugte sæden som hårgele i
> Mary-filmen.

Jeg har været det siden 'a life less ordinary'

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : XXX

Dato : 09-11-05 01:16

"tommyhansenjensen@gmail.com" <tommyhansenjensen@gmail.com> wrote in

> må være den mest sexede filmstjerne på firmamentet for tiden.

Nej!

> Jeg har været vild med hende siden hun brugte sæden som hårgele i
> Mary-filmen.

Det lyder ulækkert.

Fra : Barney Gumble

Dato : 09-11-05 05:52

XXX wrote:

> Det lyder ulækkert.

Med det alias du bruger, må det da være noget du har prøvet???

BG

Fra : Petrold

Dato : 09-11-05 10:34

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> Med det alias du bruger, må det da være noget du har prøvet???
>
> BG

Ikke hvis det er ment som "triple x"... men på den anden side, hvem ville
være sig selv bekendt hvis man gik under det navn

Fra : Barney Gumble

Dato : 09-11-05 16:30

Petrold wrote:

> Ikke hvis det er ment som "triple x"... men på den anden side, hvem
> ville være sig selv bekendt hvis man gik under det navn

I et valg mellem de 2 betydninger synes den "lumre" klart at foretrække...

BG

Fra : Petrold

Dato : 09-11-05 18:15

> I et valg mellem de 2 betydninger synes den "lumre" klart at foretrække...

hehe... helt enig!

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-05 16:16

XXX wrote:
> "tommyhansenjensen@gmail.com" <tommyhansenjensen@gmail.com> wrote in

> Nej!

> Det lyder ulækkert.

Det var faktisk en ret spøjs scene.

Stig Bang-Mortensen

Fra : PerX ...

Dato : 09-11-05 20:27

In article <1131488045.847333.145840@g43g2000cwa.googlegroups.com>,
tommyhansenjensen@gmail.com says...
> må være den mest sexede filmstjerne på firmamentet for tiden.

Gode sko ihvertefald :)

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 10-11-05 08:53

> må være den mest sexede filmstjerne på firmamentet for tiden.
> Jeg har været vild med hende siden hun brugte sæden som
> hårgele i Mary-filmen.

Jeg kan nu slet ikke se det sexede eller pæne ved hende. Bevares, hvis jeg
var single og hun virkelig prøvede at score mig kunne jeg nok godt finde på
at gå med hende hjem, men hun er godt nok ikke ligefrem en jeg fantaserer om

Hun har for små bryster, et ikke særlig pænt ansigt eller smil, og en
irriterende væremåde (på film i hvert fald).

Næeh, jeg vil langt hellere have en af dem her:

Angelina Jolie
Monica Bellucci
Kristanna Loken
Carmen Electra