Slidser i AGP-sokkel
Fra : Lars Hjortø

Dato : 08-11-05 22:37

Hejsa...

Hvad betyder de slidser der er i soklerne i AGP-kort?
Jeg har to AGP x8 kort hvor slidserne er forskellige. I det ene er der to
slidser (ud over den ved låsen) og i det andet mangler den slidse der er
nærmest stikkene til monitor. Dette kort kan maskinen ikke starte op med.
Den kommer bare med en endeløs række bip.
Nogen der kan belyse emnet for mig?

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
5700 Svendborg

Fra : Carl

Dato : 08-11-05 23:50

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospampost2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> nærmest stikkene til monitor. Dette kort kan maskinen ikke starte op med.
> Den kommer bare med en endeløs række bip.

Få inspiration her:
http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

Carl Dragert

Fra : Lars Hjortø

Dato : 09-11-05 17:30

Hej Carl...

"Carl" <carl@nomail.denmark> skrev i en meddelelse

> Få inspiration her:
> http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html
>
> Carl Dragert

Det var så lige akkurat sådan en side jeg har ledt forgæves efter, men havde
måske fundet den hvis jeg vidste at "slidserne" hedder key's.
Mange tak for hjælpen.