Olie til min FZR 600
Fra : Bisse

Dato : 08-11-05 18:39

Jeg skal til at skifte olie på min nye brugte mc og
vil gerne lige høre hvilken olie folk kan anbefale
hos louis.de. Det skal self. være en af de fuldsyntetiske
men hvor meget skal jeg købe til et skift og hvilken type
er best.

Bisse

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 08-11-05 19:00

"Bisse" <bisseSLET_DETTE@ehp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos louis.de. Det skal self. være en af de fuldsyntetiske
> men hvor meget skal jeg købe til et skift og hvilken type

Når du køber hos louis, vil jeg anbefale MOTORENOEL PROCYCLE 4-T.
VOLLS., SAE 10W-50, 4 L. til 19,95 Euro .

Jeg har selv brugt den på 3 forskellige cykler (GSXR 250, GPZ 500S og
RF600R ), og jeg har ikke noget dårligt at sige endnu. Og prisen er bestemt
også i orden!
Produkt : 10038543

> Bisse
Thomas