35 mm fransk dør!
Fra : Jens Kristensen

Dato : 08-11-05 18:01

Hej

Vi skal have fat i en indv. fransk dør i fyr. Størrelsen skal være ca. 62 x
190. Tykkelsen skal være 35 mm, og det er her vi har problemet. Kender i et
firma der laver 35 mm franske døre? Vi har haft kontaktet en snedker for
pris, men... det var meget dyrt ( ca. 4500,-) så inden vi siger ja, vil vi
godt forhøre os om alternativer.

Venligst
Fam. Kristensen

Fra : jones_net

Dato : 10-11-05 09:37

"Jens Kristensen" <xxx@post.dk> wrote in message
> [...]
> et firma der laver 35 mm franske døre? Vi har haft kontaktet en snedker
> for pris, men... det var meget dyrt ( ca. 4500,-) så inden vi siger ja,

4.500,- tror jeg ikke er dyrt for en snedker. Vi gav ca. det samme per dør,
da vi fik dem lavet...
Vi kunne nemlig ikke finde noget sted, hvor de var tynde nok, uden at det
bare var én stor rude med pålimede sprosser.

/J