Compaq
Fra : Martin Bak

Dato : 08-11-05 15:55

Håber, at jeg har fundet den rigtige gruppe til mit spørgsmål?

En Compaq Presario der var gået helt i knæ, har jeg reformatteret og
installeret windows 98 - 2. edition på.

Men nu kan man kun vælge den ringeste skærmopløsning, d.v.s, at man kan ikke
engang få et fornuftigt billede af websider.

Jeg har ledt efter en anden driver til grafikkortet, der er et on-board ATI
Rage pro.
Men på ATI´s side kan jeg ikke finde nogen 98-driver?

Nogen der kan give et hint til, hvordan jeg løser problemet?

--
Martin

Fra : Bruno

Dato : 08-11-05 16:16

Martin Bak wrote:
> [...]
> Men på ATI´s side kan jeg ikke finde nogen 98-driver?
>
> Nogen der kan give et hint til, hvordan jeg løser problemet?

Prøv hos Compaq og ellers så skal du vist bare registrere dig hos ATI
for at få adgang til de støvede arkiver.

Mvh

Bruno

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 10-11-05 11:10

Denne her må da kunne bruges?
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=297
--
Kim S. Poulsen

Fra : Martin Bak

Dato : 11-11-05 11:33

"Kim S. Poulsen" <kspFJERN@FJERNakim.dk> skrev i en meddelelse

> Denne her må da kunne bruges?
> https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=297
> --
Jeg fik hentet nogle filer, og var i går nede og installere dem. Nu kører
det

Tak for hjælpen

Martin