Hvilken newsreader skal jeg vælge?
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 15:36

Det eneste den skal bruges til er at downloade filer. OE er ikke særligt
hurtig så jeg leder efter et alternativ.
Den skal kunne samle filer/parts og downloade dem.
Der skal være mulighed for at søge på usenet.

Håber der en der kan hjælpe da det her nyt for mig, jeg har kun brugt OE.

--

Mvh Jan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-11-05 15:42

Thunder (4920 Søllested) skrev:

Nu skal jeg klippeklistre overskriften for dig så det er nemmere
at besvare dit spørgsmål. En anden gang må du gerne gøre det
selv.

> Re: Hvilken newsreader skal jeg vælge?

40tude Dialog.

> Det eneste den skal bruges til er at downloade filer.

Det er den god til.

> Den skal kunne samle filer/parts og downloade dem.

Det er den god til.

> Der skal være mulighed for at søge på usenet.

Hvordan søge? Jeg kender ikke noget newslæseprogram som kan noget
jeg vil kalde "søge på usenet".

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 18:15

Tak for det hurtige svar :)

eeeh, hvad er der iøvrigt galt med min overskrift?

--

Mvh Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-05 18:34

Den 17-11-05 18.15 skrev Thunder (4920 Søllested) følgende:

> eeeh, hvad er der iøvrigt galt med min overskrift?

At den ikke står i dit indlæg. Det betyder, at nogle slet ikke ser den -
der er ikke alle, der læser emnelinjen. Og at man skal kopiere og
indsætte den manuelt, som Bertel gjorde, hvis man vil hjælpe andre med
at se, hvad man svarer på.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder