Parken
Fra : BS

Dato : 08-11-05 10:48

Hejsa

Skal finde billetter til DP i parken men har aldrig været der før.

Hvor bør man stå for at få en ordentlig oplevelse ??

Fra : Holst

Dato : 08-11-05 11:00

BS wrote:

> Skal finde billetter til DP i parken men har aldrig været der før.

Hvad er DP?

> Hvor bør man stå for at få en ordentlig oplevelse ??

Plænen.

Fra : Rohde

Dato : 09-11-05 11:06

> Hvad er DP?
Mon ikke det skulle være DM. DepsMode.

> Plænen.
Hvad er egentlig normalprisen for disse billetter...? Kan se der er nogle i
DBA.

Orv det kunne være hyl.

/Rohde

Fra : Holst

Dato : 09-11-05 11:14

Rohde wrote:

> Hvad er egentlig normalprisen for disse billetter...? Kan se der er nogle i
> DBA.

Hvis det er Depeche Mode, så betalte jeg 375 kr. for en ståplads på plænen.

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 09-11-05 16:50

The weakest link "BS" <saftkongen@hotmail.com>, dared to write this
anyway:

>Hejsa
>
>Skal finde billetter til DP i parken men har aldrig været der før.
>
>Hvor bør man stå for at få en ordentlig oplevelse ??

Ingen steder. Parken er det allerværste sted i hele DK at gå til
koncert. Lyden er så ringe, at det burde forbydes at afholde koncerter
derinde.

Fra : Holst

Dato : 09-11-05 16:54

Thomas Lund Hansen wrote:

> Ingen steder. Parken er det allerværste sted i hele DK at gå til
> koncert. Lyden er så ringe, at det burde forbydes at afholde koncerter
> derinde.

Ja, det er jo en anden side af sagen. Men jeg er enig. Jeg synes, man
burde rive lortet ned og bygge et ordentligt koncertsted i stedet for.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 09-11-05 23:05

Det er en OM'er.for det kommer fandme an på hvem der teknisk står bag
det show du ser og din pladsering. Jeg har været derinde 4 gange og de
2 var skod-lort, de 2 andre var henholdsvis ok og perfekt.

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 10-11-05 19:56

The weakest link klaro@mailcircuit.com, dared to write this anyway:

>Det er en OM'er.for det kommer fandme an på hvem der teknisk står bag
>det show du ser og din pladsering. Jeg har været derinde 4 gange og de
>2 var skod-lort, de 2 andre var henholdsvis ok og perfekt.

Har været der to gange. Rolling Stones blev en smule bedre, da
teknikerne fik skruet sig lidt ind.

Metallica blev kun tålelig fordi jeg bevægede mig HELT ind midt for.

For 500 kr. er det fuldstændig latterligt. For de penge burde man
kunne sidde på lokummet med perfekt lyd.

Så du kan selv ta' en OM'er.

Fra : Ulrik

Dato : 10-11-05 20:28

klaro@mailcircuit.com wrote:
> Det er en OM'er.for det kommer fandme an på hvem der teknisk står bag
> det show du ser og din pladsering. Jeg har været derinde 4 gange og de
> 2 var skod-lort, de 2 andre var henholdsvis ok og perfekt.

Hvor var du placeret til de forskellige koncerter, og var der tag på
eller ej?

Mvh
Ulrik