Ram til Ibook
Fra : Martin

Dato : 08-11-05 10:17

Jeg har spurgt om dette før, men desværre kan jeg ikke finde mit indlæg.

Jeg vil gerne købe noget mere ram til min Ibook, men er både i tvivl om
hvilken slags der skal købes og hvor meget jeg har brug for.

Jeg har en Ibook G4 1,33 MhZ m. 256 Mb ram.

Synes at det kører alt for sløvt i øjeblikket. Ofte føles det som om at
min computer er 1-2 sekunder bagud. Alt foregår efter jeg har trykket på
knappen etc.

Mit krav er, at det skal kunne køre ok, imens jeg har firefox, word og
Itunes åben på samme tid. Altså ikke noget med kæmpe programmer ala
photoshop og lignende.

Er det nok med 512 ram?

Hvis ja

Er der en venlig sjæl der vil give mig et direkte link til edbpriser?

---------

Lige et sekundært spørgsmål angående widgets.

Det lader til at widgets er aktiveret hele tiden i dock'en - Tager dette
meget hukommelse og processorkraft (bruger ikke widgets specielt meget )
og er det muligt at slå det fra?

Venligst

Martin