KAWASAKI NINJA ZX-9R
Fra : Preben Otto Jensen

Dato : 07-11-05 23:09

Hej
Jeg overvejer at købe en KAWASAKI NINJA ZX-9R årgang 94
Er der nogle der har noget godt eller skidt at sige om den model
Ellers har jeg overvejet honda 900cbr 1992-1994 eller en
Yamaha FZR 1000 1992

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-05 06:27

" Preben Otto Jensen" <otto2@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle der har noget godt eller skidt at sige om den model
> Ellers har jeg overvejet honda 900cbr 1992-1994 eller en

Der har været lidt problemer med toppakningen, men hvis den er blevet
skiftet så er det løst, ellers så er det en dejlig maskine overvejede selv
sådan en, men da jeg tit har fruen bagpå faldt valget på ZZ-R 1100.

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : Janner

Dato : 08-11-05 09:01

Havde selv en 94'er den kørte som en drøm en rigtig motorvejs fræser ....
Dog begyndte den bruge olie da den var oppe omkring 65000 km. så var det tid
til en ny ejer *S* Ellers ingen problemer overhovedet og den havde aldrigt
fået rørt toppen

--
Hygge

Jan