honda vt 5oo e
Fra : Faml. Pedersen

Dato : 07-11-05 22:14

jeg mangler en instruktionsbog/manual til en Honda 5ooE
er der nogen der ved hvor man kan få sådan en.
vilæ jeg blive meget glad da jeg skal til at rode med min motor her i
vinter.

Fra : Knud Dam

Dato : 07-11-05 22:30

"Faml. Pedersen" <mosevang@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mangler en instruktionsbog/manual til en Honda 5ooE
> er der nogen der ved hvor man kan få sådan en.
> vilæ jeg blive meget glad da jeg skal til at rode med min motor her i
> vinter.

Hej !

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Ham har jeg brugt, og det har været til fuld tilfredshed.

Mvh

KD

Fra : Eg Egemarke

Dato : 08-11-05 20:35

Er der ikke samme motor der sidder på XL modellerne ???
Altså den der hedder noget med Ascot også ?? firkantet forlygte mm.
tror nemlig jeg har én til XL modellerne

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Richard

Dato : 08-11-05 22:51

Eg Egemarke wrote:

> Er der ikke samme motor der sidder på XL modellerne ???

Nej, det er FT500 Ascot, du tænker på; VT500E er EU-udgaven af den
amerikanske VT500 Ascot - og/eller den klassiske udgave af VT500C

Men der ligger vist en værkstedshåndbog til VT500C på www.vt600.net; den
må være rimelig tæt på - Clymer til VT500 Ascot udbydes på eBay hele
tiden, hvis ikke der er bid herhjemme

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard