Afinstallation plus nyinstallation af Nort~
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-11-05 22:19

Den 90 dages gratis Norton-beskyttelse som fulgte med min nye
computer er ved at udløbe.

Derfor ville jeg installere en cd-købsversion af Norton Internet
Security 2005, men det ville dyret ikke gå med til. Den gamle (gratis)
udgave skal fjernes først. Hvilket jeg ikke kan få lov til hverken via
Kontrolpanel (Fjern programmer) eller manuelt med Slet i Stifinder.

Hvad gør man så? Kan jeg først installere cd-udgaven og afinstallere
den nuværende når abonnementet er løbet ud af sig selv? Det lyder da
lidt Kong Hans, ikke ...

--
Jørgen Grandt
De værste websider er vel ikke www.grandts.dk - nu med farver!

Fra : Holst

Dato : 07-11-05 22:37

Jørgen Grandt wrote:

> [...]
>
> Hvad gør man så? Kan jeg først installere cd-udgaven og afinstallere
> den nuværende når abonnementet er løbet ud af sig selv? Det lyder da

Selv til den tid vil du sikkert have problemer med at installere den nye
version uden helt at slette den gamle.

Jeg har også i et lignende tilfælde haft problemer, da jeg skulle
geninstallerede Norton. Her anbefalede deres support, at jeg downloadede
msicuu2.exe hos Microsoft, som burde kunne fjerne de rester af Norton,
der er årsagen til, at den nye ikke kan installeres. Det er et eller
andet cleanupprogram. Start det og slet alt, hvad der har noget at gøre
med Norton/Symantec.

Kan du ikke lige finde det, så send mig en mail. Så skal jeg sende det
til dig.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 08-11-05 01:32

Holst skrev bl.a.:

> Kan du ikke lige finde det, så send mig en mail. Så skal jeg sende det
> til dig.

Tak for tilbuddet, men jeg tror søreme det er lykkedes for mig - ved
hjælp af Symantecs SymNRT.exe.

Fra : John

Dato : 07-11-05 23:01

"Jørgen Grandt" skrev i en meddelelse

> Den gamle (gratis)
> udgave skal fjernes først. Hvilket jeg ikke kan få lov til hverken via
> Kontrolpanel (Fjern programmer) eller manuelt med Slet i Stifinder.
>
> Hvad gør man så?

Kigger evt her:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606

eller måske her: