Nogen der mangler noget fra Flensborg områ~
Fra : Anders Majland

Dato : 07-11-05 18:20

>Viltrans tilbyder at køre den til grænsen for 159 euro (og helt hjem for
>250)

Nogen gang er fremmedsprog for svært. Jeg havde forstået på ham at han havde
en kontakt nær grænsen der kunne være mellemmand. Der har han ikke - så jeg
skal være i Harrisle mellem 15:00 og 16:00 imorgen når chaufføren kommer ...
Havde jeg kunnet tale tilstrækkeligt tysk var den misforståelse nok ikke
opstået pga. hans ikke helt så gode engelsk (Jeg mener jo ikke at det kan
være mit skriftlige engelsk der fejler noget

Mvh
Anders Majland

Fra : Anders Majland

Dato : 08-11-05 10:00

> Nogen gang er fremmedsprog for svært.

Ja og for at gøre historien længere så havde vilstrans heller ikke helt
aftalen på plads med sælger. Jeg havde skrevet til både sælger og Vilstrans
at sælger ville have pengene senest 11/11 og at sælger skulle kontakte
vilstrans for at arrangere opsamlingstidspunktet. Vilstrans havde så igår
insisteret på at hente den idag ...

Sælger er så nu gået med til at sende motorcyklen selvom han ikke har set en
klejne ... Tillad er sagen Men den anden vej rundt har jeg jo også
overført pengene til ham med kun en email som sikkerhed på at han vil sende
mig den ... Det hele er arrangeret uden sikkerhedsnet som f.eks ebay's.

Lidt hovedregning må give plads til 10kasser flaskeøl på traileren sammen
med mc'en og så nogle kasser vand i bilen. Måske jeg skal lægge mig i læ af
en lastbil på vejen nordover igen for at skodaen ikke skal blive for tørstig

Så næste weekend så det på motor transplantation så den gamle aprilia kan
komme på gaden igen ....

/A

Fra : Anders Majland

Dato : 08-11-05 22:36

> Så næste weekend så det på motor transplantation så den gamle aprilia kan
> komme på gaden igen ....

Hjemme igen - Godt det ikke er hver dag jeg skal køre 550km i bil - men det
kunne vel blive en vane ...

Fra : Armand

Dato : 09-11-05 01:33

Anders Majland wrote:

> Hjemme igen - Godt det ikke er hver dag jeg skal køre 550km i bil - men det
> kunne vel blive en vane ...

Surt at man ikke kan finde et mobil# til dig, jeg havde lige en
transport i sidste øjeblik!

Måske kan det stadig være aktuelt - Gider du lige smide mig en mail så
vi lige kan føre snakken over i privat regi?!

--
Armand.