Onani #6
Fra : Kunstner

Dato : 07-11-05 17:20

Jeg fandt en billedeserie af 2 piger på 18-20 år iklædt skoleuniform
med erotiske undertoner. Jeg fik erektion og onanerede. Jeg har
tilføjet serien under foretrukne hvis trangen skulle komme igen senere
på aftenen.

Fra : Bullermoar

Dato : 07-11-05 19:10

"Kunstner" skrev d. 07-11-05 17:20 dette indlæg :

> [...]
> med erotiske undertoner. Jeg fik erektion og onanerede. Jeg har
> tilføjet serien under foretrukne hvis trangen skulle komme igen senere

Hej hej

Det var da godt at du fandt noget som du ku bruge

Hej hej igen

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 08-11-05 08:56

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

....men ikke noget med at dele linket med os andre! Kunstnersnob!!

Fra : Ulrich Valera

Dato : 08-11-05 10:32

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> wrote in message
[...]

Hvad med at trække bukserne op, komme ud af hulen, gå ud i verden og få
noget rigtig sex med nogle ungmøer.

Godt nok er danske piger ved at blive nogle rigtige møg-bitches, men giv
dem macho-stilen.
Den går ind hver gang.

Mandfolk går aldrig virkeligt af mode, selv om vi i Danmark har gjort
alt for at feminisere mænd, der nu er mere skvattede end nogensinde.

Vi venter på dine næste beretninger!

Ulrich Valera
Scorekarl

Fra : sdsf

Dato : 08-11-05 10:47

Ulrich Valera skrev:
> [...]
> på aftenen.

> Hvad med at trække bukserne op, komme ud af hulen, gå ud i verden og få
Lettere sagt end gjort for en stor del af mænd.
Onani er vel også rigtig sex.

> Godt nok er danske piger ved at blive nogle rigtige møg-bitches, men giv
> dem macho-stilen.
> Den går ind hver gang.
Den virker måske for dig fordi stilen passer til dig.
Hvis den ikke gjorde det ville den så godt som aldrig virke.

> Mandfolk går aldrig virkeligt af mode, selv om vi i Danmark har gjort
> alt for at feminisere mænd, der nu er mere skvattede end nogensinde.
Mere "skvattede" end nogensinde? forklar venligst.

> Vi venter på dine næste beretninger!
Onani beretninger er vel ikke de mest interessante.

> Ulrich Valera
> Scorekarl

Det lyder til at du har haft succes for nylig