Kommentar til valg af brændekedel...
Fra : Schulz

Dato : 07-11-05 15:52

Hej gruppe.

Vi påregner at bestille vores nye brændekedel i denne uge. For
at bekræfte vores køb, vil jeg gerne have jeres kommentarer til
følgende tre valgmuligheder:

Orlán Gasogen kedel 25KW
http://www.vvs-eksperten.dk/catalog/product_info.php/cPath/141_323/pr...

RT-R 25
http://www.rosendalvarme.dk/html/fastbr/page2.html

Atmos DC25S
http://www.hedestoker.dk/shop/category_id_378/atmos.htm

Huset er ca. 180 kvm. med gulvarme og vi tilslutter en 1500L
akku.-tank.

På forhånd tak for jeres indlæg.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : CopyCat

Dato : 07-11-05 15:58

RT-R 25
http://www.rosendalvarme.dk/html/fastbr/page2.html

Er det samme firma som Rosendal VVS ., er det ikke dem der er lidt problemer
med ? ..

http://www.pilleklub.dk/historie/rosendal-vvs.asp

Dem hvor et eller andet TV2 program fik sig en hyggelig snak med ejeren .,
som endte med at smide dem ud ?

~~Frank ..,

Fra : CopyCat

Dato : 07-11-05 16:05

> Dem hvor et eller andet TV2 program fik sig en hyggelig snak med ejeren .,
> som endte med at smide dem ud ?

Det var så godtnok DR's Kontant....

Og det er sku' nok samme firma ., for hvis man klikker ind på
www.rosen-dal.dk som det gamle firma hed .. så ender man på
www.rosendalvarme.dk ..

Well ., Tjek selv linket jeg smed tidligere ., og bestem om du tør ..

~~Frank .,

Fra : Schulz

Dato : 07-11-05 16:08

Jo! Det er vist dem, men jeg skal jo ikke have pillefyr. Jeg håber I
vil kommentere de valgte brændekedler og ikke begynde på en
diskussion om Rosendal VVS.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin Schulz

Fra : CopyCat

Dato : 07-11-05 16:15

Jo! Det er vist dem, men jeg skal jo ikke have pillefyr. Jeg håber I
vil kommentere de valgte brændekedler og ikke begynde på en
diskussion om Rosendal VVS.
--------------
Well ., det handler jo også mere om service og garanti ..
Hvis de ikke opholder deres garanti forpligtelser på pillefyr .. hvad skulle
så få nogen til at tro at de gør de på et gasfyr ??

Men bortset fra det ., så har jeg aldrig (og kommer sikkert heller ikke til)
at handle hos rosendal .. men det er sku' også svært at vurdere helheden ud
fra et tv-program og nogle få henvendeler på en hjemmeside ..

~~Frank .,

Fra : Gainsbourg

Dato : 08-11-05 01:10

>Jo! Det er vist dem, men jeg skal jo ikke have pillefyr. Jeg håber I
>vil kommentere de valgte brændekedler og ikke begynde på en
>diskussion om Rosendal VVS.

Ud fra de indlæg folk har skrevet om deres oplevelser med Rosendal VVS, så
er man da godt dum hvis man køber noget som helst hos det firma, hvad enten
det er et pillefyr eller en brændekedel...

Med venlig hilsen
Gainsbourg