Nytår i Paris
Fra : John Vestergaard

Dato : 06-11-05 23:18

Hej

Jeg og en veninde vil holde nytår i Paris i år. Mit spørgsmål til gruppen
er, hvad kan/skal man opleve på sådan en dag i Paris?

Vi tager af sted d. 29/12 og hjem d. 2/1.

På forhånd tag

Hilsen
John Vestergaard

Fra : Jan

Dato : 08-11-05 18:15

Sun, 6 Nov 2005 23:18:16 +0100, "John Vestergaard"
<j.vestergaard@mail.dk>; <436e8129$0$128$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>;
<dk.fritid.rejse>:

>Jeg og en veninde vil holde nytår i Paris i år. Mit spørgsmål til gruppen
>er, hvad kan/skal man opleve på sådan en dag i Paris?

Kig lige på de aktuelle nyheder,
vurdér, om der er chancer til bedring af situationen,
er der ingen sådanne chancer, så kan I opleve
- brændte biler
- brændte huse
- uhyggelige tilstande

--
/jan
news postings should be followed up in news