Onani #5
Fra : Kunstner

Dato : 06-11-05 21:53

Jeg kom til at kigge i den kommende uges tilbudsavis fra Føtex, og jeg
faldt over tilbuddene på dameundertøj. Specielt en af pigerne fangede
min interesse, og jeg blev nødt til at onanere.

Fra : XXX

Dato : 06-11-05 23:40

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> wrote in news:1131310371.641594.91670
@g44g2000cwa.googlegroups.com:

> Jeg kom til at kigge i den kommende uges tilbudsavis fra Føtex, og jeg
> faldt over tilbuddene på dameundertøj. Specielt en af pigerne fangede
> min interesse, og jeg blev nødt til at onanere.

Du må da snart blive øm?
Nu husker du vel at vaske den og dine hænder/fingre bagefter?

Fra : Non-Desperado

Dato : 07-11-05 13:07

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev:

>Jeg kom til at kigge i den kommende uges tilbudsavis fra Føtex, og jeg
>faldt over tilbuddene på dameundertøj. Specielt en af pigerne fangede
>min interesse, og jeg blev nødt til at onanere.

Ikke under afsnittet for børneundertøj, vel ?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Tony

Dato : 08-11-05 01:33

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:0pgum1d488ran9djlkjcsk68jquj44s857@4ax.com...

> Ikke under afsnittet for børneundertøj, vel ?
>
> --
> Non-Desperado
> Hyundai Getz 1,3 GL
> Yamaha Aerox 0,05 RR

Selvfølgelig var det da børnetøj han onanerede efter, Kunstner er kun tolv
år, og har kun fået fisse e'n gang, - nemlig da han blev født . : o D

Tony