Onani #4
Fra : Kunstner

Dato : 06-11-05 21:10

Søndag eftermiddag gik med at surfe mine 9 pornosider gemt under
"favoritter" igennem. Det hele mundede ud i en spiller.
Jeg fik skiftet toiletpapiret ud. Sådan et stykke på 1 meter kan
ellers genbruges flere gange - det skal bare tøre først.

Fra : Per H

Dato : 06-11-05 21:24

On 6 Nov 2005 12:10:04 -0800, "Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com>
skrev:

> [...]
>Jeg fik skiftet toiletpapiret ud. Sådan et stykke på 1 meter kan
>ellers genbruges flere gange - det skal bare tøre først.

sikken en gang spader der er herinde

Vh Per

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-11-05 21:30

Per H wrote:

> sikken en gang spader der er herinde

Ja, men heldigvis er Hæng9ng her sjældent.

Fra : nana sørensen

Dato : 06-11-05 23:04

"Peter Juhl" <peter@c.dk> wrote in message

> Ja, men heldigvis er Hæng9ng her sjældent.

Hvordan blokerer man nogen i nyhedsgrupper? helt seriøst?

Fra : GLS

Dato : 06-11-05 23:34

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Juhl" <peter@c.dk> wrote in message

> Hvordan blokerer man nogen i nyhedsgrupper? helt seriøst?

nana.
Hvis du bruger Outlook markerer du den besked der er afsendt af den bruger
du vil blokkere, så går du op i meddelse og klikker på blokker, så er den
hjemme

Fra : nana sørensen

Dato : 07-11-05 00:09

"GLS" <gls_46@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> du vil blokkere, så går du op i meddelse og klikker på blokker, så er den

Mange takker...

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-11-05 23:41

nana sørensen wrote:

> Hvordan blokerer man nogen i nyhedsgrupper? helt seriøst?

Man skriver *plonk* i sit indlæg - så sker det på magisk vis.

Alternativt kan man undlade at læse indlæg fra dem som er idioter, men
det har vist sig at være svært for en del... lidt lige som at slukke
for dårligt tv.

Til sidst kan man prøve:
Vælg en en besked fra "dum poster" (Marker)
Åbn menuen Meddelelse.
Vælg Bloker afsender.

Det virker indtil "dum poster" skifter email-adresse.

Men hvorfor så sur?

Fra : nana sørensen

Dato : 07-11-05 00:09

> [...]
> Åbn menuen Meddelelse.
> Vælg Bloker afsender.
>
> Det virker indtil "dum poster" skifter email-adresse.

Nope, ikke sur. Orker bare ikke "onani no. 54598" når han når dertil. LOL
Derfor...