Kom billigt med Københavnsk dykkerklub til~
Fra : troels_smit@hotmail.~

Dato : 06-11-05 20:34

Hej,
Vi i dykkerklubben AUG i københavn har planlagt en ét uges liveaboard
i det sydlige, mere urørte, røde hav. Vi har ét afbud (mig, jeg skal
på arbejde i Japan), rejsen sælges derfor til uhørt lav pris:
5999,-. Alle certifikater er velkomne.

Vi chartrer Ocean Wave til 20 personer, alle i dobbeltkahytter med eget
bad og
toilet (se: http://www.golden-dolphin.net/english/main.html - DEEP
SOUTH - ST. JOHN'S SAFARI). Der er inkluderet mad og drikkevarer under
hele turen (ekskl. øl og vin).

Ialt kr. 6575 (du får den altså 576 kr. billigere end den
allerede meget lave pris)

Udrejse: 17.11.05 Novair nr NVR 511 (Kastrup)
Hjemrejse: 24.11.05 Novair NVR512 (Hurgada)

Rejsen er bestilt via Peter Grønqvist fra Apollo rejser.

Økonomi ansvarlig på turen er Gitte Pedersen og med på turen er
også CMAS*** instruktør og tidligere DSF bestyrelsesmedlem Ivan
Maimann så der er rig mulighed for at møde interessante og nye
dykkervenner

Sidste chance for at købe pladsen er d.11 / 11 da navnet skal ændres
på flybilletten.

Kontakt mig på telefon nummer: 31 20 22 84

Mvh.
Troels Smit
PADI Instruktør: 505-707

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 06-11-05 20:55

<troels_smit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>på arbejde i Japan), rejsen sælges derfor til uhørt lav pris:
>5999,-. Alle certifikater er velkomne.

>Sidste chance for at købe pladsen er d.11 / 11 da navnet skal ændres
>på flybilletten.

Gad vide om han sælger den til 2999 d. 10/11?

mvh
Jonas

Fra : Nicolai

Dato : 06-11-05 21:28

> Gad vide om han sælger den til 2999 d. 10/11?

Det er mit gæt.

Der er for lidt at spare som det er nu :)

Fra : troels_smit@hotmail.~

Dato : 06-11-05 21:56

I har nok ret - prisen er nu sat til Auktion.

Rejsen sælges til højst bydende over 3999 d.10 / 11 kl. 23:00.

Rejsen kan købes øjeblikkeligt for en pris på: 5500,- en besparelse
på 1075,-

Mvh.
Troels Smit

P.S. Rejsen er nu også udbudt via den blå avis til 5500,-

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 06-11-05 22:03

>Rejsen sælges til højst bydende over 3999 d.10 / 11 kl. 23:00.

Jeg tror ikke jeg ville købe den til mere end 3000 kr. med 5 dages varsel,
én plads og med nogle dykkere jeg ikke kender men det er nok bare mig.

mvh
Jonas

Fra : troels_smit@hotmail.~

Dato : 07-11-05 22:29

Til Jonas:

Kan jeg opfatte din kommentar som et bud?

Mvh

Troels

Fra : troels_smit@hotmail.~

Dato : 08-11-05 13:42

Prisen er nu: 3799,-

For een uges liveaboard - prisen for en lignende tur hos normale
rejsebereauer vil ligge på 7.500 kr. Minimum...

/Troels

Fra : troels_smit@hotmail.~

Dato : 08-11-05 20:12

troels_s...@hotmail.com wrote:
> Prisen er nu: 3799,-
>
> For een uges liveaboard - prisen for en lignende tur hos normale
> rejsebereauer vil ligge på 7.500 kr. Minimum...
>
> /Troels

solgt