Canon ip4000 og Airport Express
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 06-11-05 19:38

Jeg har problemer med at få forbindelse til min Canon ip4000 printer via
Airport Express. Printeren kan nemt findes via bonjour, men jeg kan ikke
komme videre derfra - som om at systemet ikke kan finde relevante
drivers etc. Jeg har selvfølgelig installeret driver softwaren - og
printeren fungerer fint når den er tilsluttet mac'en via USB. Trådløs
udskrivning har før fungeret fint på min gamle iBook...

Nogle ideer?

Vh Jesper

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 04-01-06 15:17

Jesper Møller-Fink wrote:
> [...]
> printeren fungerer fint når den er tilsluttet mac'en via USB. Trådløs
> udskrivning har før fungeret fint på min gamle iBook...

Nu fik jeg så endelig løst mit problem med den seneste
firmwareopdatering til Express-basen. Det virker igen som det skal -
hurra!

<http://www.apple.com/support/downloads/airportexpressfirmwareupdate63formacosx.html>

Vh Jesper

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-01-06 03:37

Jesper Møller-Fink <jmfinkfalsk@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Nu fik jeg så endelig løst mit problem med den seneste firmwareopdatering
> til Express-basen. Det virker igen som det skal - hurra!

tak. Min var også begyndt at drille. Forløbigt ser det ud til at
firmwareopdateringen har klaret det problem.

--
Med venlig hilsen Flemming Rubini