Medal of Honor Pacific Assault - hjælp til~
Fra : moso97ad

Dato : 06-11-05 18:05

Hej NG,

Er nået til Tarawa C og nogle af de sidste step i den bane. Jeg skal bl.a.
"destroy the gun emplacements on red beach - missing 3 of 5". Problemet er,
at jeg ikke har flere demolition charges tilbage, og jeg mener ikke, at jeg
har tabt nogen eller brugt nogen unødigt undervejs.

Har jeg overset en kasse med lidt sprængstof i undervejs?

Har også prøvet med lidt snyd:

Console cheats
Start the game with the command-line parameter "+set cheats 1 +set
ui_console 1 +set developer 1".
Example "D:\Program Files\EA GAMES\Medal of Honor Pacific
Assault(tm)\mohpa_setup.exe\" "+set cheats 1 +set ui_console 1 +set
developer 1"
Press ALT+~ to open the console.
In game presss Alt+~ and enter "Spawn" with one of the spawn codes below
weapons/us_demolitionpack.hag

Det kan jeg bare ikke få til at virke.

Er der nogen, der kan komme med et par hints.
--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : moso97ad

Dato : 06-11-05 19:24

"moso97ad" <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at jeg har tabt nogen eller brugt nogen unødigt undervejs.
>
> Har jeg overset en kasse med lidt sprængstof i undervejs?

Har selv løst problemet

Man skal bare trykke på F, som man plejer at gøre, når man skal udløse en
bombe