Et uheld, men...
Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 16:48

Er sidste foto i serien "konstrueret" ?
www.112alarm.dk/2004/krandrup1/krandrup1.htm

Prøv at sammenligne med det originale link...
www.vertikal.net/en/stories.php?id=1190
--
Mvh Mogens
'03 BMW 530d Touring steptronic

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 17:00

> Er sidste foto i serien "konstrueret" ?
> www.112alarm.dk/2004/krandrup1/krandrup1.htm

ja de er det står der jo også på siden !

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 17:10

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message

> ja de er det står der jo også på siden !

Det har været en lang lørdag nat og søndag dag

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 19:26

Fra : Eliasen

Dato : 06-11-05 17:01

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message
> Er sidste foto i serien "konstrueret" ?
> www.112alarm.dk/2004/krandrup1/krandrup1.htm
>
> Prøv at sammenligne med det originale link...
> www.vertikal.net/en/stories.php?id=1190
> --

Ja, lastbilen har fået en "magic wand" (typisk i Photoshop) og er smidt i
det femte billede. Bemærk personerne til højre i baggrunden og den lille båd
i toppen til venstre.

--
Eliasen

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 17:11

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> wrote in message

> Ja, lastbilen har fået en "magic wand" (typisk i Photoshop) og er smidt i
> det femte billede. Bemærk personerne til højre i baggrunden og den lille
> båd i toppen til venstre.

Jep - var også nogle af mine ankepunkter i 1. omgang,
indtil Juel fik mine øjne helt åbne :)

/Mogens