et besøg vær
Fra : KoKo

Dato : 10-06-01 10:46

Her er en hjemmeside med en masse FEDTFATTIGE opskrifter
og en masse konkurrence hvor du kan vinde en masse ting.
Doge's Kogebog
http://www.mobilixnet.dk/~wai27044/?310/

Fra : Jan Boegh

Dato : 10-06-01 12:59

Her har vi nok en spammer, der heller ikke kan stave.
Ak ja!

mvh
Jan

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 11-06-01 09:07

Jan Boegh <jan@boegh.X_net> wrote in message
> Her har vi nok en spammer, der heller ikke kan stave.

....og kan heller ikke lave hjemmesider, der kan ses med alle
skærmopløsninger... og det der ses, "sucks"!

Sandra

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 11-06-01 19:32

"Jan Boegh" <jan@boegh.X_net> skrev i en meddelelse
> Her har vi nok en spammer, der heller ikke kan stave.
> Ak ja!
>
> mvh
> Jan

Hej

Undskyld jeg spørger, men hvad er det i brokker jer over, "spam" kan man
måske nok "lidt" kalde det, men den er ikke cross postet og relavans til
gruppen har den, jeg kikkede lige lidt på den og fandt på 5 sec en opskrift
som jeg syntes er spændende og vil lave til familien imorgen

http://www.mobilixnet.dk/~wai27044/?310/

Hvis personen kan lide mad, og vil dele sine erfaringer med os (i denne
gruppe som jo omhandler mad), så er det da fint, og gør det nemmere for os
andre at få lidt afvekslende mad !

Mvh
brian

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 11-06-01 20:40

Således skrev "Brian Kristiansen" <briank@(nospam)superbruger.dk> i
dk.kultur.mad+drikke Mon, 11 Jun 2001 20:32:15 +0200:

>Hvis personen kan lide mad, og vil dele sine erfaringer med os (i denne
>gruppe som jo omhandler mad), så er det da fint, og gør det nemmere for os
>andre at få lidt afvekslende mad !

Så syntes jeg at opskrifterne bør postes her i stedet for.

Jeg har stort set samtlige indlæg i denne gruppe siden den 23-07-1998
og tro mig, denne opskriftssamlig har da reddet mine måltider op til
flere gange.

Det havde ikke kunne lade sig gøre, hvis man bare nøjes med at sende
et link til en hjemmeside, som måske ikke findes om 6 måneder.

Knud
--
Let X = 42