Star Wars I, II og III
Fra : Simon Skarum

Dato : 06-11-05 13:53

Hej NG

Nogen der ved om der er rygter om en boks med de tre nye filmn a la det med
IV, V og VI?
Har episode II, men fik aldrig taget mig sammen til at købe I'eren... Synes
simpelthen ikke den var det værd. Så derfor ville det jo være genialt hvis
de kom i et sæt ;)
Kan godt være det ikke er verdens bedste film, men man bør jo have en
komplet samling.

MVH
Simon

PS: Episode III er (selvfølgelig) forudbestilt

Fra : Empitris

Dato : 06-11-05 20:39

Bare af ren nysgerrighed - hvad vil du med et boks sæt?

I'eren er ikke værd at købe siger du. Du har II'eren. III'eren har du
forudbestilt.

/Empitris

Fra : Simon Skarum

Dato : 06-11-05 23:40

"Empitris hotmail.com>" wrote in message...
> Bare af ren nysgerrighed - hvad vil du med et boks sæt?
>
> I'eren er ikke værd at købe siger du. Du har II'eren. III'eren har du
> forudbestilt.

Kan godt se hvad du mener og det er vel lidt af et paradoks. Jeg har
åbenbart en eller anden forkærlighed for de der boxsæt.
Men nej det jeg mener er: Hvis der ikke kommer et sæt så køber jeg 1'eren
alligevel, bare for at have den og kunne se de 6 film i streg :)
Men hvis der kommer et så kan jeg jo sagtens vente lidt med 1'eren.
Det egentlige dilemma er: Skal jeg købe 1'eren eller vente (og håbe) på en
box?

MVH
Simon Skarum

Fra : Pierre & Karina

Dato : 08-11-05 00:12

> Jeg har åbenbart en eller anden forkærlighed for de der boxsæt.

> MVH
> Simon Skarum

det kender jeg godt

Har lige været i London og der har de næsten kun boxsæt i HMV shoppen

pierre

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 07-11-05 17:43

Du behøver nok ikke håbe så meget men mere gætte på hvornår .

Fra : sigvald4@yahoo.no

Dato : 08-11-05 21:50

Simon Skarum wrote:

> Nogen der ved om der er rygter om en boks med de tre nye filmn a la det med
> IV, V og VI?

Dette er noe som også bør diskuteres på den norske filmgruppen
<no.kultur.film>

Jeg ser for meg at en slik boks vil likne på den for IV, V og VI, men
at den vil være gyllen i stedet for sølvfarget. Kanskje vil den
inneholde flere bonus-DVDer enn den andre ettersom det synes å finnes
mer bonusmateriale for disse tre filmene.

Forøvrig lurer jeg på om noen av dere, eksperter, ser for dere at det
en gang i fremtiden kan komme en "superbox" med alle 6 filmene?

Sigvald

Fra : Jonathan Fakenham

Dato : 08-11-05 22:32

> [...]
>
>Forøvrig lurer jeg på om noen av dere, eksperter, ser for dere at det
>en gang i fremtiden kan komme en "superbox" med alle 6 filmene?

Det _bør_ ihvertfall komme en1-6 boks, fordi det er den jeg venter på!

Men, det hadde jeg ikke tenkt på..
Jeg må visst vente på at det kommer en 1-3 boks først,
og _så_ en stund etter dét, så kommer det vel en 1-6 boks..

*Smør seg inn med stein-tålmodighet*

Fra : Geir Friestad

Dato : 08-11-05 22:56

Jonathan Fakenham <fakenham@defunct.org> wrote:

> [...]
| Jeg må visst vente på at det kommer en 1-3 boks først,
| og _så_ en stund etter dét, så kommer det vel en 1-6 boks..

Du må sikkert vente til etter at Lucas har fått relansert alle filmene
i nye Special Special 3-D Editions på kino først ("the way I REALLY
envisioned them", etc). Og det var vel snakk om å begynne med det i
2007, tror jeg (30-årsjubileum, må vite).

--
geir@portman.org || gfriestad@gmail.com || www.portman.org
"My readers are intelligent: I don't write for stupid people."

Fra : PerX ...

Dato : 09-11-05 20:39

In article <436dfc91$0$47013$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
simonfjern@skarum.net says...
> [...]
> de kom i et sæt ;)
> Kan godt være det ikke er verdens bedste film, men man bør jo have en

Apropros komplette samlinger, var det noget med Star Trek?

Den komplette samling for ca 15000 ;)

http://www.amazon.com/gp/product/B000BIBGR2/104-1189655-1021563?
v=glance&n=130

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-11-05 22:53

PerX ... wrote:

> Apropros komplette samlinger, var det noget med Star Trek?
>
> Den komplette samling for ca 15000 ;)

Imponerende, omend de godt kunne have lavet en super indpakning til det
hele istedet. Ligesom de har gjort med Babylon 5: complete Universe.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann - der kun mangler de 4 sæsoner af enterprise for at have
ovenstående sæt.