Civilization IV opstarts problem
Fra : Cifly

Dato : 06-11-05 07:50

Hej gamere.

Blot et tip, hvis i er afhængige af Civ spillene som jeg:

Det nye CIV 4 har en rigtig irriterende bug, der resulterer i en fejl ved
opstart. Den lyder således:

" Caught unhandled exception creating XML parser object -
Current XML file is: "

Buggen forhindre opstart og er temmelig enerverende. Men her er løsningen
fra Firaxis leveret på apolyton.net:

http://apolyton.net/forums/showthread.php?s=&threadid=140859

Det er en lille fil der skal downloades, unzippes og afvikles. Herefter er
det bare at flytte en enkelt fil ud af en mappe og alt er beskrevet så det
er lige til. Herefter kører spillet som det skal.

I øvrigt drejer det sig om en enkelt fil, som Firaxis har glemt at definere
i programmeringen, således at det ikke pakkes ud ved installation.

Håber i kan bruge det og at det har sparet jer for flere timers/dages
frustration over ikke at kunne afvikle spillet.

Vh Cifly

Fra : Nicolai

Dato : 06-11-05 10:28

> Blot et tip, hvis i er afhængige af Civ spillene som jeg:
>
> Det nye CIV 4 har en rigtig irriterende bug, der resulterer i en fejl ved
> opstart. Den lyder således:

Du glemmer at nævne at det kun er radeon kodt der har problemer?

Fra : Cifly

Dato : 06-11-05 17:04

Nicolai skrev:

> Du glemmer at nævne at det kun er radeon kodt der har problemer?

Vigtigt supplement - tak