Kalle Kodreng
Fra : Malene Hald

Dato : 05-11-05 23:10

Nogen der ved, om man kan købe ovenstående på CD, og i så fald - hvor?

--
Ses:)

Malene

Nyt design på min side:)
www.malenehald.dk

Fra : Morten Steen

Dato : 06-11-05 10:32

> Nogen der ved, om man kan købe ovenstående på CD, og i så fald - hvor?

Heh, lille verden... det er faktisk min far (Ole Steen), der er manden bag
Kalle Kodreng. :)
Den eneste af dem der er udgivet på CD, er den seneste, Kalle Kodreng Og
Buffalo Bill.
MEN... de 3 første har jeg NETOP overspillet til CD, fra de originale
spolebånd. Så hvis du er interesseret, vil jeg gerne sende en kopi af dem
til dig. :)
Smid mig en mail.

Morten

Fra : ellisa

Dato : 08-11-05 00:06

"Morten Steen" <morten.xNOSPAM@film.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MEN... de 3 første har jeg NETOP overspillet til CD, fra de originale
> spolebånd. Så hvis du er interesseret, vil jeg gerne sende en kopi af dem

Er der lavet flere end en?

Jeg har en på et kassettebånd, men husker ikke præcis hvad den handler om,
andet end at de først er i Slambert City, og så tager de til Slim
(Slem?)city, hvor der er slagsmål på en saloon.

Kan bare SÅ tydeligt høre Jesper Kleins stemme........og de børn han
fortæller til.

Ahhh, disse minder.........

"Veeeelkommen Kaaalle, Se vor by......" *SSS*

/ellisa

Fra : Morten Steen

Dato : 08-11-05 08:14

> Er der lavet flere end en?

Ja, der er lavet 4 i alt.

> Jeg har en på et kassettebånd, men husker ikke præcis hvad den handler om,
> andet end at de først er i Slambert City, og så tager de til Slim
> (Slem?)city, hvor der er slagsmål på en saloon.

Det er nr. 2, Kalle Kodreng Som Sheriff, fra 1975. (Den handler i øvrigt om
vores helt(e)s jagt på en forsvunden guldring).
Før den kom Fra Kalle Kodrengs Dagbog i 1974. Her var det Erik Wedersøe der
havde rollen som Kalle Kodreng.
I 1981 kom så Kalle Kodreng På Mars, og endelig i... uh, omkring 1998, vil
jeg tro, kom Kalle Kodreng Og Buffalo Bill.

Morten

Fra : Non-Desperado

Dato : 08-11-05 17:10

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev:

> [...]
>I 1981 kom så Kalle Kodreng På Mars, og endelig i... uh, omkring 1998, vil
>jeg tro, kom Kalle Kodreng Og Buffalo Bill.

Så mangler der bare én der foregår i Vatikanet...."Knalde
Kordreng".....Sorry, men den var altså så oplagt. *fnis*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Malene Hald

Dato : 08-11-05 18:28

> [...]
> MEN... de 3 første har jeg NETOP overspillet til CD, fra de originale
> spolebånd. Så hvis du er interesseret, vil jeg gerne sende en kopi af dem

Hej morten

Jeg har prøvet at mail dig et par gange, men jeg få hele tiden mailen
tilbage igen! Jeg vil RIGTIG gerne have en kopi af cd'erne - du vil gøre en
27-årig Kalle Kodreng-fan meget glad:)

Mvh

Malene