Skærme
Fijala 3554
kabel til fladskærm
Fra : TP

Dato : 05-11-05 22:12

jeg står og mangler et nyt kabel til min fladskærm,(til grafikkortet)hvor
fås et sådan billigt,og hvad kaldes et sådan hvis jeg selv skal ud og lede.

--
M.V.H.
tom

Fra : Nicolai

Dato : 06-11-05 10:46

> jeg står og mangler et nyt kabel til min fladskærm,(til grafikkortet)hvor
> fås et sådan billigt,og hvad kaldes et sådan hvis jeg selv skal ud og lede.

Er du forbi O'ense har jeg et i overskud - aldrig brugt. Pris 0,- :)

Fra : TP

Dato : 06-11-05 16:46

> Er du forbi O'ense har jeg et i overskud - aldrig brugt. Pris 0,- :)

det var ellers pænt af dig,men der er sgu lidt langt.

sagen er den at jeg har klunset fladskærmen på den lokale genbrugsplads.

jeg har lånt et kabel af en kammerat ,men måske det er for gammelt eller er
en forkert model.

skærmen står lidt grøn i farverne og jeg får ind imellem en fejlmeddelse der
hedder out of freqency en gang immelm.

men når skærmen starter op eller jeg skiftet mellem de forskellige
skærmindstillinger står skærmen lige så flot,men går så over i det lidt
grønne igen.

men selvfølgelig,den er klundset på genbrugspladsen så det kan jo være det
er derfor den er smidt ud.

men det kunne sgu da være skægt hvis man kunne få den til at virke.

ps-skærmen er en gnr ts700.

fandt en side på nettet hvor der står den ikke behøver driver,kan det være
rigtigt.

--
M.V.H.
tom