no-cd crack til RTCW
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 05-11-05 21:17

Hentede for et par år siden en no-cd crack til Return To Castle Wolfenstein
fra www.gamecopyworld.com

Nu finder jeg kun filer til Enemy Territory, hvor finder jeg no-cd-cracken
til RTCW?

PS. Jo, jeg har spillet og betalt for det, men GIDER ikke det pjat med
cd'er!

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-11-05 21:50

3140 Bjørgheim wrote:
> [...]
> til RTCW?
>
> PS. Jo, jeg har spillet og betalt for det, men GIDER ikke det pjat med

Ja underligt den ikke findes på gamecopyworld..

Nåmen du kan hente den her. Forhåbentlig er det den du leder efter..

http://www.megaupload.com/?d=NX51NQNM

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 05-11-05 22:27

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja underligt den ikke findes på gamecopyworld..
>
> Nåmen du kan hente den her. Forhåbentlig er det den du leder efter..
>
> http://www.megaupload.com/?d=NX51NQNM

Takker, hvordan gør jeg med RTCWNoCD.ace?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-11-05 22:58

3140 Bjørgheim wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Takker, hvordan gør jeg med RTCWNoCD.ace?

pakker den ud med winzip eller winrar formoder jeg..

Fra : Brian Lund

Dato : 06-11-05 00:25

> pakker den ud med winzip eller winrar formoder jeg..

Eller WinACE

Brian

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-11-05 07:48

"Brian Lund" wrote

> Eller WinACE

Eller IZarc
http://www.izarc.org/index.html

Det er freeware i modsætning til nogle af de andre programmer :)

- Peter