Ja og vi ved alle at TLS´eren er livsfarlig, det har en Engelsk
mc-journalist som ikke kunne håndtere den jo bevist ved instoduktionen i
97...
Mon ikke valget af model i høj grad handler om personen som skal vælge, prøv
dig frem og læs evt. mere om TL1000 på
www.tlplanet.com
Hvis du skulle bestemme dig for en TLR, overvejer jeg at sælge min som jeg
nu har haft i 3 år, IKKE fordi den styrer som en traktor, men fordi jeg
gerne vil prøve noget nyt.
Skrive evt hvis du er interesseret.
Mvh
Jesper
"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse
news:436f445f$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Anders" <m&a@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:dkirv3$1i7$1@newsbin.cybercity.dk...
>> Hej NG.
>>
>> Hvorfor er der så lidt Suzuki TL1000R til salg rundt omkring?
>> Jeg leder efter en eller anden kværn med en v2 motor, og synes ikke en
>> SV1000 er det jeg leder efter, derfor er jeg faldet lidt for TL'eren.
>> Er der noget specielt i "vejen" med TL1000R'en siden der ikke er flere
>> til salg eller er flere oplysniger om den på danske sider?
>
> Gå efter en TLS. De er billigere! og kører/styrer MEGET bedre end en TLR!
> TLR er tung som en færge! og styrer som en traktor :)
> TLS´ere kan gøres sporty i udseenet hvis det er det du går efter, se fx
> min
>
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250
>
> Hvis det absolut skal være en TLR, så kan du jo også hente en hjem fra
> Tyskland og betale afgift på den! Der er udvalget lidt større, og som
> regel, sparer man også nogle tusinde i forhold til at køe herhjemme
>
>