Onani #1
Fra : Kunstner

Dato : 05-11-05 16:32

Jeg har lige onaneret. Temaet var store patter.

Fra : Non-Desperado

Dato : 05-11-05 16:34

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev:

>Jeg har lige onaneret. Temaet var store patter.
Ih tusind tak for den oplysning, nu kan jeg sove roligt om
natten...

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-11-05 19:27

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige onaneret. Temaet var store patter.

Jeg har lige spist et ½ stykke med æbleflæsk

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 05-11-05 19:47

On Sat, 5 Nov 2005 19:26:47 +0100, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg har lige spist et ½ stykke med æbleflæsk

Orv, æbleflæsk har jeg ikke fået i flere år. Det er sgu bedre end at
onanere til en fantasi om store patter

/Lars

Fra : Per O.

Dato : 05-11-05 20:42

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Orv, æbleflæsk har jeg ikke fået i flere år. Det er sgu bedre end at
> onanere til en fantasi om store patter
>
> /Lars

Man må vel sige hver sin smag

Jeg vil foretrække noget helt tredie ... siger ikke hvad

Per O.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 05-11-05 22:25

On Sat, 5 Nov 2005 20:42:29 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAKosterbo-net.dk> wrote:

>Man må vel sige hver sin smag
>
>Jeg vil foretrække noget helt tredie ... siger ikke hvad

Det ville jeg også, men hvis valget stod mellem at onanere mens jeg
fantaserede om store patter eller en gang æbleflæsk, så tog jeg sgu
æbleflæsket

/Lars

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-11-05 22:40

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in message

> Det ville jeg også, men hvis valget stod mellem at onanere mens jeg
> fantaserede om store patter eller en gang æbleflæsk, så tog jeg sgu
> æbleflæsket

Det ene skal passes, det andet ikke forsømmes, eller sagt på en anden måde:
Hver ting til sin tid.

Per v.

Fra : nana sørensen

Dato : 05-11-05 23:48

> [...]
>
> Det ville jeg også, men hvis valget stod mellem at onanere mens jeg
> fantaserede om store patter eller en gang æbleflæsk, så tog jeg sgu

Mens du onanerede, ville du hellere fantasere om æbleflæsk?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 06-11-05 09:11

On Sat, 5 Nov 2005 23:47:37 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in message

>Mens du onanerede, ville du hellere fantasere om æbleflæsk?

Nej Men store patter tænder mig bare ikke så meget at jeg ville
onanere mens jeg tænkte på den, så ville jeg hellere spise en gang
æbleflæsk.

/Lars

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-11-05 21:31

nana sørensen wrote:

> Mens du onanerede, ville du hellere fantasere om æbleflæsk?

Hvad er der nu ivejen med æbleflæsk?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-11-05 12:26

[Lars (ArthurDent) | Sat, 05 Nov 2005 22:25:15 +0100]

>Det ville jeg også, men hvis valget stod mellem at onanere mens jeg
>fantaserede om store patter eller en gang æbleflæsk, så tog jeg sgu
>æbleflæsket

Ditto...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 06-11-05 13:42

On Sun, 06 Nov 2005 12:25:55 +0100, Rene' Hjorth <rene@hjorth.com>
wrote:

>[Lars (ArthurDent) | Sat, 05 Nov 2005 22:25:15 +0100]

>Ditto...

Ja det anede mig Omend vi nok foretager valget af forskellige
årsager

/Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-11-05 12:44

[Lars (ArthurDent) | Sun, 06 Nov 2005 13:41:39 +0100]

>Ja det anede mig Omend vi nok foretager valget af forskellige
>årsager

Well, jeg sætter da også meget stor pris på æbleflæsk... ;)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-11-05 15:18

"Rene' Hjorth" <rene@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [Lars (ArthurDent) | Sat, 05 Nov 2005 22:25:15 +0100]

> Ditto...
>
> René
> www.rene.hjorth.com

For dit vedkommende er der tale om noget ganske andet, men de kan helbrede
det i USA
MvH Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-11-05 17:58

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> For dit vedkommende er der tale om noget ganske andet, men de kan
> helbrede det i USA

Ja, det må du vel af alle vide noget om. Hvor var det nu, du blev du
helbredt?

--
-Jens B.