Blandingsbatteri- må man gøre det selv-sel~
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 05-11-05 16:17

Nye fliser skal sættes op i mit badeværelse- og jeg overvejer at udskifte
mit Damixa EEtgrebsbatteri til en ny typ- f.eks en termostatisk
Facet
bruserarmatur- der jo desværre har 2 omløbere til montering på
standard
153 mm centerafstand.

Jeg kan købe 153 mm enheden i forretningen

Må jeg selv udføre slaglodde og murerarbejdet i forbindelse med
monteringen af 153 mm -enheden?

venlig hilsen
Ejnar Nielsen

Fra : mcloud

Dato : 05-11-05 21:24

Hej Ejnar
Nej,det må du ikke .Det Skal være en aut.vvs mand.
mvh mcloud blikkenslager

Fra : Aksel

Dato : 06-11-05 17:22

"Ejnar Nielsen" <Ejnar-nielsenNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 153 mm centerafstand.
>
> Jeg kan købe 153 mm enheden i forretningen
>
> Må jeg selv udføre slaglodde og murerarbejdet i forbindelse med

Det eneste du selv må lave er tilslutninger efter en spærreventil (Ballofix)

Hilsen Aksel

Fra : Petersen_Michael

Dato : 06-11-05 19:54

In news:436e2d9e$0$38677$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Aksel <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> Typed:
> "Ejnar Nielsen" <Ejnar-nielsenNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste du selv må lave er tilslutninger efter en spærreventil
> (Ballofix)

I mit hus, er der en kuglehane direkte på indgangsrøret, lige før måleren,
så jeg må alt

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Aksel

Dato : 07-11-05 09:06

> I mit hus, er der en kuglehane direkte på indgangsrøret, lige før måleren,
> [...]

Selvfølgelig må du det
Jeghåber at i andre har forstået mit budskab.

Hilsen Aksel

Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 07-11-05 20:08

lige igen- dette er jo vigtigt.

For mit vedkommende er der udover hovedstophanen også en spærreventil , der
sidder på hovedstrengen lige før måleren.

Vil det hermed betyde, at jeg må udføre de beskrevne loddearbejder selv.??
venlig hilsen
Ejnar N??
"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:436e515d$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...