Sædkvalitet
Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-11-05 00:12

Hej

Min kone har bedt mig om at få lavet en sædkvalitets test, er der nogen er i
gruppen der kan fortælle
om det er noget man kan nøjes med at få lavet hos sin ejen læge ?, eller
hvordan forgår det i praksis ?

mvh Thomas.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 06-11-05 01:04

Thomas Jensen skrev:

> [...]
> gruppen der kan fortælle
> om det er noget man kan nøjes med at få lavet hos sin ejen læge ?, eller

Først og fremmest skal du tage en snak med din egen læge ..... Og nej,
man kan ikke nøjes med at få det "ordnet" (*G*) hs sin egen læge, men
lægen giver dig en henvisning til (f.eks.) Praktiserende Lægers
Laboratorium (tror jeg det hedder, kan ikke helt huske det).
Hvis din egen læge ikke har et sæt, så skal du afhente sådan et
prøve-opsamlings-sæt, hvorefter selve det praktiske kan klares derhjemme
Og hvis ikke jeg husker helt galt, så er der noget med at prøven skal
afleveres på PLL indenfor 1 time.
Så er din(/jeres) opgave i dette slut *S*

--
Jan

www.biotopia.dk
Stedet hvor biseksuelle mødes