Onani og sæd
Fra : Logaritmisk

Dato : 05-11-05 01:01

Hej,

Dette er ingenlunde ment som perverteret provokation.

Har I mænd smagt på jeres egen sæd, og er det noget I gør
regelmæssigt?
Jeg tænker ofte på det under onani, men når orgasme og udløsning er
opnået, er tanken lige så vederstyggelig for mig som før erotisk
ophidselse.

Jeg har én gang taget mod til mig og "puttet klatten i munden" efter
udløsning, men det var ingen success. Jeg måtte ud og kaste op i
toilettet. Ikke desto mindre tænker jeg tit på at "sluge mig selv"
under onani og det er for mig meget ophidsende - men det er KUN inden
udløsningen.

Jeg er ikke så meget interesseret i, om det er
normalt/unormalt/perverst, men nærmere i at høre andre mænds
overvejelser og tanker på det punkt - hvis I har nogen.

Med logaritmisk hilsen,
Log(a*b) = log(a) + log(b)

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-05 06:59

"Logaritmisk" <logaritme@mailinator.com> wrote in message
[...]

BW: En massagepige fandt det perverst at jeg slugte min sæd efter
svensk uden gummi, men det er da den mindst svinske måde at slippe af
med det klæbrige - og velsmagende - slim

Fra : andropov

Dato : 05-11-05 09:26

On Sat, 5 Nov 2005 06:59:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>svensk uden gummi, men det er da den mindst svinske måde at slippe af
>med det klæbrige - og velsmagende - slim

Hun kan jo også blot sørge for at der er servietter i lokalet...

Fra : sdsf

Dato : 16-11-05 14:41

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> BW: En massagepige fandt det perverst at jeg slugte min sæd efter svensk
> uden gummi, men det er da den mindst svinske måde at slippe af med det

En morsom beretning!

Jeg har en bekendt, hun er ca. 40, og når vi sidder og taler sammen
kan hun finde på at side og pille næse og putte det i munden hun finder.

Jeg finder det frastødende.

Jeg er sikker på at det også ville frastødende mig at se dig
sidde og slikke sæd af fingrene!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-11-05 01:48

On Wed, 16 Nov 2005 14:41:03 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Jeg er sikker på at det også ville frastødende mig at se dig
>sidde og slikke sæd af fingrene!

Uhhhhhhhhhhh ha bwader ader fy for satan Uhhh - ha
jeg det lyder fanme godt nok klamt - fy for satan jeg sider helt og
for kvalme .... det må fanme ikke være nemt at være bøsse - uanste
hvad de foretager sig så må det ende med at blive ulægert !

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Paul

Dato : 17-11-05 14:16

sdsf skrev:

> [...]
>
> Jeg finder det frastødende.
>
> Jeg er sikker på at det også ville frastødende mig at se dig

*LOL*

Ja, og hvad han ellers kan finde på...

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 17:27

> *LOL*
>
> Ja, og hvad han ellers kan finde på...

Jeg kan fatte, at det er ulækkert, hvis nogen sprøjter rådden eller
klæbrig væske på dig, eller lugter grimt eller tvangsfodrer dig eller
lignende fysisk overtrædelse af din urørlighedszone

At nogen gør noget,som du bare kan lukke øjnene for, kan da kun
frastøde hysteriske, martyrium-opsøgende, umodne mennesker.

Men smagsdommeri er om at skabe sig fjendebilleder, og det er meget
oppe i tiden.
Det bidrager aldrig til størst mulig lykke for flest mulig mennesker,
at man opfinder alibi for dømmesyge
Tyskernes fordømmelse af deres jøde-mindretal var snævertsynet, men er
snart overgået af millioner fra godhedsindustri eller med usaglig
sundhedsfanatisme

Iøvrigt er der salt og protein i bussemænd, så de smager ret godt når
det er ens egne - og andres har jeg ikke smagt.. Det siges dog at
sulten er det bedste krydderi og kan få folk på en tømmerflåde til at
spise lig - med glæde.

POLITIK
Det er helt centralt vedr politik og lovgivning at sondre mellem vold
og ord, fysik og ånd.
jvf følgende kloge historisk-psykologiske betragtning.

"Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i stedet
for en sten, var civilisationens grundlægger". Sigmund Freud
(1856-1939)

Jeg finder det værre-end-ulækkert at politiet ikke forhindrer autonome
at overdøve Moses Hansen med trillefløjter, når Moses har fået
tilladelse til møde.
Vi bør stræbe imod at retsvæsenet slår hårdt ned på al vold, tyveri og
bedrag og andre fysiske overgreb på medborgere, herunder overdøvning
og frihedsberøvelse

En interessant sag er Landsrettens beslaglæggelse af materiale fra
foreningen "Oprør", som opfordrer til pengegaver til sortlistede
terrororganisationer.
Her er der regelkrydsning mellem 1. ytringsfrihed og 2.
meddelagtighed i vold.
Jeg hælder mod, at Landsrettens censur lyder overdrevet -
- men jeg mener allligevel, at Fogh skulle have respekteret Tyrkiets
afstandstagen til kurder-terror og bortvist den kurdiske journalist,
der var uacceptabel for tyrkerne ved et ikke-offentligt møde
Men hvis vi åbner for at man ikke må opføre sig uæstetisk fx æde
bussemænd eller gå nøgen, så er vi ude på et farligt skråplan

Fra : sdsf

Dato : 17-11-05 18:04

Bo Warming skrev:

> [...]
>
> At nogen gør noget,som du bare kan lukke øjnene for, kan da kun frastøde
> hysteriske, martyrium-opsøgende, umodne mennesker.
nåå, der er mange ting jeg ikke har lyst til at se,
andet er der ikke i det.
Jeg søger ikke noget martyrium.

> [...]
> det er ens egne - og andres har jeg ikke smagt.. Det siges dog at sulten
> er det bedste krydderi og kan få folk på en tømmerflåde til at spise lig
Nu sidder jeg heldigvis ikke på en tømmerflåde, så jeg behøver ikke at
spise hverken snot, sæd eller lig heldigvis.

> POLITIK
Det var ikke et oplæg til en politisk diskusion.

Jeg så bare scenen for mig: Dig der sidder og slikker sæd af fingrene
hos en prostitueret.

Jeg er nok en del mere sart end dig må jeg erkende.
Det tror jeg de fleste er, og jeg forstår det har bragt dig i nogle
lidt trælse situationer en gang imellem.

Fra : andropov

Dato : 17-11-05 18:13

On Thu, 17 Nov 2005 18:03:53 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Jeg så bare scenen for mig: Dig der sidder og slikker sæd af fingrene
>hos en prostitueret.

Lad os se situationen foreviget B. W. Please :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-11-05 16:04

[andropov | Thu, 17 Nov 2005 18:12:47 +0100]

>Lad os se situationen foreviget B. W. Please :)

Please NEJ! Selvom jeg er bøsse, og tænder på sperm, er der godt nok ting
jeg IKKE kan klare at se!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : XXX

Dato : 25-11-05 18:12

Rene' Hjorth <rene@hjorth.com> wrote in

> [andropov | Thu, 17 Nov 2005 18:12:47 +0100]

> Please NEJ! Selvom jeg er bøsse, og tænder på sperm, er der godt nok
> ting jeg IKKE kan klare at se!

Hvorfor har du valgt at være bøsse og hvornår træf du det valg?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-11-05 16:58

[XXX | 25 Nov 2005 17:12:08 GMT]

>Hvorfor har du valgt at være bøsse og hvornår træf du det valg?

Jeg har ikke valgt det, men har altid været det.

Da jeg begyndte at interessere mig for kærlighed og sex i en alder af ca. 12
år, vidste jeg at det var mit eget køn der betød noget ganske særligt for
mig.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : XXX

Dato : 29-11-05 19:37

> [XXX | 25 Nov 2005 17:12:08 GMT]

> Jeg har ikke valgt det, men har altid været det.

Vi er alle født som heteroseksuelle!

> Da jeg begyndte at interessere mig for kærlighed og sex i en alder af
> ca. 12 år, vidste jeg at det var mit eget køn der betød noget ganske
> særligt for mig.

Jeg tror du må have oplevet noget i din barndom, som har gjort dig psykisk
syg (det er der ingen skam i). Har du prøvet at tale med en psykolog?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-11-05 20:55

XXX skrev:

>Vi er alle født som heteroseksuelle!

Hvorfor er Gud så sort, kvinde og lesbisk?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : XXX

Dato : 29-11-05 23:29

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> Hvorfor er Gud så sort, kvinde og lesbisk?

Er Gud da det?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-05 17:55

XXX skrev:

>Er Gud da det?

Ja, du kan selv spørge hende.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-11-05 20:55

Fra : andropov

Dato : 05-11-05 09:25

On 4 Nov 2005 16:01:16 -0800, "Logaritmisk" <logaritme@mailinator.com>
wrote:

>Har I mænd smagt på jeres egen sæd, og er det noget I gør
>regelmæssigt?

Jeg mener ikke at være den rette som mundskænk...

Fra : Ulrich Valera

Dato : 05-11-05 14:06

[...]

-----------------------------

Du kan være helt rolig - De fleste mænd gør det samme -

Venlig hilsen

Ulrich Valera
Missionær i Stilling

Fra : andropov

Dato : 05-11-05 18:48

On Sat, 5 Nov 2005 14:05:42 +0100, "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc>
wrote:

> [...]
>regelmæssigt?
>
>Jeg har én gang taget mod til mig og "puttet klatten i munden" efter

Men kvinder gør det vel også for at glæde partneren og måske for at se
hans ophidsede reaktion derved :)
Jeg ved dog ikke om nogen direkte synes det er en kulinarisk oplevelse
da jeg ikke selv har smagt egen sperm.

Mænd synes ikke det er fedt på grund af en sadistisk fornemmelse. Men
fordi at hun så vil have ham med hud og hår.

Måske det på en måde kan give en slags voldtægtsfornemmelse at hun
ikke kan få nok af en.
Jeg så en pornofilm hvor pigen da manden så småt begyndte at sprøjte
sugede hele pikken deap throat. Så må man da virkelig føle sig nærmest
spist med hud og hår :)

Ligesom når Katja Kean river fyrens pik af i sin vidt åbne mund og
bagefter har et frækt grin på som nu har jeg besejret dig på en måde
:)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-11-05 00:03

[Logaritmisk | 4 Nov 2005 16:01:16 -0800]

>Har I mænd smagt på jeres egen sæd, og er det noget I gør
>regelmæssigt?

Ja & Nej.

>Jeg tænker ofte på det under onani, men når orgasme og udløsning er
>opnået, er tanken lige så vederstyggelig for mig som før erotisk
>ophidselse.

Det er jo ikke unormalt ved en fetish; jeg kender da til mange eksempler
hvor folk tænder på en konkret ting, indtil få sekunder efter udløsningen
starter og deres egen "logik" tager over og de mister lysten igen.

Jeg tænder lidt på sperm, og primært sexpartneres, men det sker dog også en
sjælden gang imellem at jeg tænder på at sluge egen ladning, men som regel
mister jeg interessen som du efter at have sprøjtet :)

>Jeg har én gang taget mod til mig og "puttet klatten i munden" efter
>udløsning, men det var ingen success. Jeg måtte ud og kaste op i
>toilettet.

Woah - ret voldsomt? Måske du kunne prøve at eksperimentere lidt med ganske
små mængder for ligesom at vende dig til tanken?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars Fischer

Dato : 06-11-05 17:31

Logaritmisk wrote:
> Har I mænd smagt på jeres egen sæd

Ja.

> og er det noget I gør regelmæssigt?

Ikke for tiden. På et tidspunkt havde min partner en vane med at "dele"
med mig når jeg var kommet i munden på hende. Jeg syn's det var ret
fedt - et tungekys med et ekstra pift. Men nu har jeg heller aldrig
haft noget mod smagen af andre mænds sæd, så...

> Jeg måtte ud og kaste op i toilettet.

Det lyder en anelse hysterisk. Kan du lide østers

> Jeg er ikke så meget interesseret i, om det er
> normalt/unormalt/perverst, men nærmere i at høre andre mænds
> overvejelser og tanker på det punkt - hvis I har nogen.

Jeg har haft perioder hvor jeg tændte ret meget på sæd, men ikke så
meget min egen. Jeg har osse haft en kvinde som var tændte voldsomt på
at få sæd ud over sig og gøre ting med den. Det havde vi meget sjov med.

/Lars