Information og vraget Mosel øst for Kristi~
Fra : gordon@skovvangsvej.~

Dato : 05-11-05 01:03

Er der nogle der ligger inde med noget info på Mosel ??

Dykkede på vraget for et par uger siden. SUPER vrag !!

Jeg savner lidt baggrund på skibet og evt et billede ???

Thomas Gordon

Fra : Allan Hansen

Dato : 05-11-05 09:40

<gordon@skovvangsvej.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ligger inde med noget info på Mosel ??
> Dykkede på vraget for et par uger siden. SUPER vrag !!
> Jeg savner lidt baggrund på skibet og evt et billede ???

Den hedder også V-1605. Du kan finde noget her på denne vragside:
www.skovheim.org

Allan Hansen

Fra : gordon@skovvangsvej.~

Dato : 06-11-05 18:44

Hej Allan

Tak for det. Det hjalp på søgningen !!

Thomas

Fra : AK

Dato : 07-11-05 20:07

jeg regner med at tage op og dykke den i weekenden, kan du give mig
nogle oplysninger?

- hvor dybt ligger den? har spurgt flere, men de kan ikke blive enige
om den ligger på 50 eller 55m?

- er der noget at se på hvis man kun dykker 48-50m? eller bør man gå
til bunden?

På forhånd tak

Anders Knudsen

ps. med hensyn til billeder så prøv www.Dir-no.org de har både
billeder og film fra dykket

Fra : RL Dyk

Dato : 07-11-05 21:59

Dybden er fra 35-52 meter.

Der er mest at kigge fra 40-48 meter. Ved bunden er der ikke meget at se.
Kanonen i agter er på 47 meter.

Rasmus Lauritsen

Fra : Lasse

Dato : 08-11-05 17:11