Det var lige godt..!!
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-11-05 00:14

Hej folkens

Det var ligegodt satans....:

http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3365352/

/Jan W Nielsen

Fra : Kent Friis

Dato : 05-11-05 00:26

Den Sat, 5 Nov 2005 00:13:50 +0100 skrev Jan W Nielsen:
> Hej folkens
>
> Det var ligegodt satans....:
>
> http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3365352/

»Det er en position, vi gerne fortsat vil have. Ifølge mine seneste
oplysninger er Suzuki 450 foran os, og vi regner med at indhente noget af
det tabte i de kommende måneder«

....på brandforsikringens regning?

Mvh
Kent

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-11-05 00:52

On 04 Nov 2005 23:26:24 GMT, Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>...på brandforsikringens regning?

Hvis du i din vittige visdom ikke har fantasi til det, så kunne en
forklaring være, at årets sidste måneder er højsæson for salg af
firmabiler. Et markedssegment, hvor Peugeot er væsentligt bedre
funderet i end Suzuki.

Men der er noget om snakken. De har fat i den lange ende hos Suzuki.
Nu mangler de bare at få den rasende grimme Liana udskiftet, så står
de rigtig stært i privatsegmentet.

--
Mvh. Hans Pedersen
Varde

Fra : Basil

Dato : 05-11-05 06:55

Jan W Nielsen skrev d. 05-11-2005 i meddelelse

Jeg kan kun bifalde det.
Er hamrende glad for min Liana.
Kai

Fra : Mogens

Dato : 05-11-05 07:02

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Det var ligegodt satans....:

Jeg har en medarbejder, der har haft en Suzuki i 4 år.
Den koster ikke noget at holde kørende - service aldrig
over 1.500 kr...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-11-05 13:23

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en medarbejder, der har haft en Suzuki i 4 år.
> Den koster ikke noget at holde kørende - service aldrig
> over 1.500 kr...

Service på en Boxster er 1340 DKK inkl. moms...

-M

Fra : Non-Desperado

Dato : 06-11-05 14:35

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev:

>"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

>Service på en Boxster er 1340 DKK inkl. moms...

Og forsikring og købspris er jo også den samme, det samme gælder
afskrivningerne, så jeg forstår heller ikke hvorfor jeg valgte
bil som jeg gjorde.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-11-05 15:09

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:uh1sm15hj50gsb8tuo4o8pjud8dnjdqsvu@4ax.com...

> Og forsikring og købspris er jo også den samme, det samme gælder
> afskrivningerne, så jeg forstår heller ikke hvorfor jeg valgte
> bil som jeg gjorde.

Nej, naturligvis ikke, men man kan efterhånden købe brugte Boxstere til en
ret lav pris.

-M

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 16:40

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in message

> man kan efterhånden købe brugte Boxstere til en ret lav pris.

Jep (160.000 danske kr) -> www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=1758454
men en rigtig Porsche hedder ikke Boxster, IMO...
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift, nedsat til -> 139.900 DK KR)
S: '75 MG B GT V8 -> http://transpotech.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-11-05 17:30

> Jep (160.000 danske kr) -> www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=1758454
> men en rigtig Porsche hedder ikke Boxster, IMO...

Enig... Men se også længere oppe i gruppen :)

-M

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 17:32

> Jep (160.000 danske kr) -> www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=1758454
> men en rigtig Porsche hedder ikke Boxster, IMO...

Jeg kan følge dig - den hedder Cayman

Den er da bare SÅ lækker...:

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=6243

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-11-05 17:36

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan følge dig - den hedder Cayman

Er jeg underlig? Da jeg så den allerede i sommer, på en rasteplads i Kassel
bakker syntes jeg ikke den var specielt tiltalende... Designet er IMHO ikke
så enkelt og stilrent som jeg forventer af Porsche.

-M

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 17:47

> Er jeg underlig? Da jeg så den allerede i sommer, på en rasteplads i
> Kassel bakker syntes jeg ikke den var specielt tiltalende... Designet er
> IMHO ikke så enkelt og stilrent som jeg forventer af Porsche.

Jeg er enig i det lidt mere "rodede" design.

Til gengæld har den noget mere sexy over sig - måden man har givet den et
hoftesvej på etc...nærmest en anelse amerikansk...som en model, der er
piftet en anelse op med liiiidt større bryster..

....og så skriver de, at den kører fantastisk....

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 18:02

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> wrote in message

> [...]
> piftet en anelse op med liiiidt større bryster..
> ...og så skriver de, at den kører fantastisk....

Uenig 911 Carrera 4 S er sagen :)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 18:34

> Uenig 911 Carrera 4 S er sagen :)

.....jep.....eller man kunne gå hele vejen...:

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3955

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 18:46

> ....jep.....eller man kunne gå hele vejen...:
> www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3955

Nu tænkte jeg på en brugtvogn - der kunne betales...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 18:52

> Nu tænkte jeg på en brugtvogn - der kunne betales...

Ok - jég kunne ikke lige betale en Carrera..

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 06-11-05 18:53

> Ok - jég kunne ikke lige betale en Carrera..

Jow jow - hvis du flyttede 15 km østpå !

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-11-05 20:02

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> ....jep.....eller man kunne gå hele vejen...:
>

> /Jan W Nielsen

Det er også det billigste, og så giver det ingen klip i kørekortet

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-05 21:02

> Det er også det billigste, og så giver det ingen klip i kørekortet

He-he....

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-11-05 21:07

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> ....jep.....eller man kunne gå hele vejen...:
>
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3955

Var forbi Porsche i Stockholm i torsdags... DAMN!
De havde ALT hvor man kunne ønske sig af forskellige modeller, det hele, og
jeg mener det hele. 964 Speedster, 964 RS, 993 bi-turbo, Carrera GT, 911
Carrera RS(I ved den fra 70'erne) osv. osv. Og så præcis den jeg faldt for:
2000 Porsche 996 C2. Rigtig prisklasse osv, ikke for blæret, ikke for
kedelig. Perfekt til Morten Lorenzen, inkl. org. soltag, cruise-control, og
sort læder :)

-M

Fra : Non-Desperado

Dato : 07-11-05 09:25

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev:

>Nej, naturligvis ikke, men man kan efterhånden købe brugte Boxstere til en
>ret lav pris.

Det må være hinsidan eller i Dyskland, for her i
D(iktatur)K(olonien) koster de jo kassen, med mindre at en halv
million penge er "lav pris"...

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-11-05 21:56

skrev i en meddelelse news:5n3um1hc9sp3hu04o31u1213ff1rfbt9ul@4ax.com...

Det må være hinsidan eller i Dyskland, for her i
> D(iktatur)K(olonien) koster de jo kassen, med mindre at en halv
> million penge er "lav pris"...

Yes, jeg bor hinsidan.

Ellers stik mig 300k om et halvt år, og så får du en superflot Boxster på DK
plader. :)

-M

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-11-05 07:06

Jan W Nielsen skriver:

> Det var ligegodt satans....:
> http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3365352/

Det tro da helvede mand. De tæppebomber jo også danskerne med rekvalmer
i tv.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Kirk

Dato : 05-11-05 08:25

Suzuki bilernes Ikea
jeg vil aldrig købe en bil i en flad pakke man skal samle selv

FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.
Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Fra : Thomas

Dato : 05-11-05 08:50

> Det var ligegodt satans....:
>
> http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3365352/

Peugeot indhenter dem hurtig i løbet af de næste to mdr. pga. salg af
firmabiler.

--
Mvh/TK
S: 1990 Ford Sierra 2,0i Azur 4d.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 05-11-05 10:18

Jan W Nielsen wrote:
> Hej folkens
>
> Det var ligegodt satans....:
>
> http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3365352/

Danskerne er jo tilsyneladende også et folkefærd hvor pris er LANGT det
vigtigste når der skal handles. Selvfølgelig er ikke alle sådan, og
nogen har da sikkert også visse varegrupper hvor de gerne vil betale
ekstra for kvalitet.

Men for en stor del af befolkningen er "en lav pris" (løst sammenlignet
med lignende produkter) fuldstændigt det samme som "et godt køb".
Det er vel de samme mekanismer, der har holdt Peugeot på toppen af
salgslisterne: Meget bil og udstyr til en billig pris, og så et design
der falder i mange køberes smag. Suzuki er åbenbart bare ved at slå
Peugeot på hjemmebane.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Per O.

Dato : 05-11-05 20:56

> Hej folkens
>
> Det var ligegodt satans....:
>
> http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3365352/
>
> /Jan W Nielsen

efter min mening et perfekt eksempel på at rigtig mange danskere køber bil
med hoved under armen eller placeret i første hul fra nakken!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Basil

Dato : 05-11-05 23:45

Per O. skrev d. 05-11-2005 i meddelelse
<acfae$436d0e3d$3e3d9995$11908@news.arrownet.dk>:
> [...]
>
> efter min mening et perfekt eksempel på at rigtig mange danskere køber bil
> med hoved under armen eller placeret i første hul fra nakken!

KØBTE bil med hovedet under armen, mener du vel ?
Og nu er bøtten vendte til der hvor man får mest for pengene, og størst
pålidelighed.
Kai

Fra : JS

Dato : 06-11-05 02:53

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> Per O. skrev d. 05-11-2005 i meddelelse

> KØBTE bil med hovedet under armen, mener du vel ?
> Og nu er bøtten vendte til der hvor man får mest for pengene, og størst
> pålidelighed.

Og lav sikkerhed

Fra : Non-Desperado

Dato : 06-11-05 10:32

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev:

>Og lav sikkerhed

Brandsikkerhed ?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : JS

Dato : 06-11-05 12:08

skrev i en meddelelse news:dcjrm15ggtkb3ns7ljj2b29gm0jed070so@4ax.com...

> Brandsikkerhed ?

Der er aldrig hak i Fona's plader.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-11-05 00:08

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> efter min mening et perfekt eksempel på at rigtig mange danskere køber bil
> med hoved under armen eller placeret i første hul fra nakken!

Det syntes jeg nu ikke, selv om "mit" mærke ikke er i top på
salgsstatistikkerne (det er det så mange andre steder).

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jan Vennike

Dato : 06-11-05 09:37

> [...]
>
> efter min mening et perfekt eksempel på at rigtig mange danskere køber bil
> med hoved under armen eller placeret i første hul fra nakken!

Næææh

De køber bare efter pengepungen - med de priser, som de "gamle" mærker
efterhånden skal have for deres biler, så er det klart at man kigger efter
noget nyt.

Og så hjælper afgifterne nok hellere ikke overvældende meget.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-11-05 13:23

> Hej folkens
>
> Det var ligegodt satans....:
>
> http://www.jp.dk/kp/artikel:aid=3365352/

Reklamens magt er stor. Især overfor dem der er ligeglade med biler, og bare
betragter det som et banalt transportmiddel.

-M