Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grafikkort til PC-cafe
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 04-11-05 21:10

Hej NG.

Jeg skal til at åbne en PC-cafe, men har ikke fulgt så meget med i
udviklingen, så jeg kunne godt bruge lidt råd og vejledning
Om det skal være nVidia eller Radeon er vel stadig et spørgsmål om
religion, men hvad heder de sidste modeller på markedet?
Jeg regner med at maskinerne bliver med PCI-E så de kan sælges om nogle
år. Samtidig skal de jo kunne køre 'alle' de nye spil.

Nogle gode råd og eller kommentarer?

Mvh
Stefan

Fra : Jens G

Dato : 05-11-05 08:11

On Fri, 04 Nov 2005 21:09:36 +0100, Stefan Kristensen
<jems@madFJERN.dk> wrote:

[ny PC cafe]
>Nogle gode råd og eller kommentarer?

Hvis dine pc'er skal have Internetadgang, skal du i første omgang lige
undersøge konsekvenserne af den anti-terror lovgivning der vil komme,
så du ikke får spildt en masse penge.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 05-11-05 15:29

wrote:

> [...]
> Jeg regner med at maskinerne bliver med PCI-E så de kan sælges om nogle
> år. Samtidig skal de jo kunne køre 'alle' de nye spil.

Hej Stefan
En maskien med en AMD64 4000+, et Nvidia 7800GT og mindst 1gb ram vil nok
være den bedste investering.
Du kan muligvis få nogle 6800GT billigere, men hvis maskinen skal have en
god brugt pris om nogle år tror jeg du får mest ud af et 7800GT.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 06-11-05 15:44

> En maskien med en AMD64 4000+, et Nvidia 7800GT og mindst 1gb ram vil
> nok være den bedste investering.

Mange tak

Mvh
Stefan