E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird oversigtsfil
Fra : Morten Bowman

Dato : 04-11-05 19:45

Hejsa
Min Thunderbird er begyndt at lave en oversigtsfil hvegang jeg starter op!?
Det er ret træls og sidde og vente på?
Hvorfor gør den det og kan jeg ikke få den til at holde op?

Fra : Carl Drud

Dato : 04-11-05 20:00

Morten Bowman wrote:

> Min Thunderbird er begyndt at lave en oversigtsfil hvegang jeg starter op!?
> Det er ret træls og sidde og vente på?
> Hvorfor gør den det og kan jeg ikke få den til at holde op?

Komprimere dine mapper måske.

http://kb.mozillazine.org/Inbox_stays_blank

http://kb.mozillazine.org/Compacting_folders

Carl

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-11-05 00:52

On Fri, 04 Nov 2005 19:59:52 +0100, Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com>
wrote:

>Komprimere dine mapper måske.
>
>http://kb.mozillazine.org/Inbox_stays_blank
>
>http://kb.mozillazine.org/Compacting_folders

Har jeg prøvet, og det er heller ikke fordi der ligge vildt mange mails!?
Efter at have oprettet en ekstra mappe til de mails jeg vil gemme viser den
'danner en oversigtfil' i kortere tid, men den gør det stadig!