Hvor meget nedslag iprisener muligt
Fra : Frylle

Dato : 04-11-05 18:52

Hej.

jeg står og skal til at købe en næsten ny Skoda Octavia 1,9 Tdi PD
har set på et par stykker som er ½ år gammel og har kørt mellem 5000-10000
og koster omkring 275000.
Men er det muligt at handle prisen ned på nyere biler. og hvor meget .. hvar
helt sikker på at man sagten kunne få dem ned med 10000-15000 kr.. men de
ersgu hårde at handle med.. er det bare mig der er dårlig handler eller er
det bare sådan..

Mvh
Frylle

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 04-11-05 19:01

Frylle <Frylle@tele2adsl.dk> skrev:
>Hej.

> [...]

Tror du får svært ved at handle ret meget med prisen på en
Octavia, da de er ransende populære. Men vil da gerne vide hvis
det lykkedes, da vi nok selv snart står for samme valg.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 19:47

"Frylle" <Frylle@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvar helt sikker på at man sagten kunne få dem ned med 10000-15000 kr..
> men de ersgu hårde at handle med.. er det bare mig der er dårlig handler

Prøv hos VW. De skulle være til at forhandle pris med på nye biler!