Little Kitty
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 04-11-05 18:01

Er der nogen som har teksten til "Little Kitty" med walkers?

Kurt

Fra : -= JF =- priv

Dato : 04-11-05 19:30

"Kurt Nielsen" <kurtnielsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har teksten til "Little Kitty" med walkers?

Jeg googlede mig frem til den på
http://www.walkers.dk/song.asp?titel=Little%20Kitty

Det kommer nu lidt bag på mig at de stadig er i live som band
Dengang i 70'erne var der i den slæng jeg gik med kun 2 undskyldninger for
at lytte til Walkers... Enten var man pige eller bøsse
Vi knægte lyttede til Sweet

Little Kitty
Musik: Torben Lendager - Tekst: Poul Dehnhardt
Vis med akkorder

In a Jamaican night-club
Way down in Kingston town
After the show is over
There are many girls all around

Little Kitty catch my fire
Hurry up and don't be late
Little Kitty catch my fire
Would you like to try my big eight

Judge Dread stands in the doorway
Johnny Nash is holding him tight
Suzanne beware of the devil
He will get you overnight

Little Kitty......

Suddenly she's there before me
Cutest little thing I've seen
I asked her "What's your name, little darling"
"Kitty, but my real name's Irene"

Little Kitty......

Fra : Esben I.

Dato : 04-11-05 20:05

-= JF =- priv wrote:
> Judge Dread stands in the doorway
> Johnny Nash is holding him tight
> Suzanne beware of the devil
> He will get you overnight

Jeg har aldrig forstået det vers...men nu faldt 10øren.
Lidt forklaring:
Judge Dredd (ikke Dread) var en ska-sanger fra de tidlige 60ere.
Johnny Nash var en amerikansk sanger, der plankede alle de Jamaicanske hits.
"Suzanne beware of the devil" er titlen på en sang af Nandy Livingstone,
der var et hit i England i '67.

cool
Esben I.