Suzuki Stratosphere
Fra : Claus Rittig

Dato : 04-11-05 15:56

Fra : dots

Dato : 04-11-05 17:39

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:436b76df$1@news.dansketelecom.com...
> http://www.motorcycledaily.com/03november05_sonofcbx.htm
>
> Sådan en MÅ jeg bare ha'!
>
> Rittig

ARRHHhh !
Nej, Claus. Den går bare ikke, du må ha' en knoldhopper/mudderjern, ellers
får jeg Aldrig chancen for at gi' dig baghjul, når du ligger og roder
et-eller-andet-sted
Iøvrigt, den Sjørring historie med Hasse på din gamle cykel KTM 380 var bare
i topklasse

dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-11-05 18:05

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ellers
> får jeg Aldrig chancen for at gi' dig baghjul, når du ligger og roder

Nærlæs lige min posting igen - HVOR står der at den skal være min ENESTE
cykel?!?
Og hvad er det for en verden, hvor en motorcyklist kun har EN motorcykel?!?

> Iøvrigt, den Sjørring historie med Hasse på din gamle cykel KTM 380 var
bare
> i topklasse

Æh, hvaffen historie?

Rittig

Fra : Ulvir

Dato : 04-11-05 20:14

Claus Rittig wrote:

> Og hvad er det for en verden, hvor en motorcyklist kun har EN
> motorcykel?!?

Min verden, for eksempel..

Fra : Moller

Dato : 04-11-05 22:49

Ulvir wrote:

> Min verden, for eksempel..

   Lyder trist ;) vil du købe en ekstra... bare for ikke at falde udenfor :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-11-05 16:24

Moller wrote:

> Lyder trist ;) vil du købe en ekstra... bare for ikke at falde
> udenfor :)

Mange bække små gør stor å?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Anders Majland

Dato : 04-11-05 20:50

> Nærlæs lige min posting igen - HVOR står der at den skal være min ENESTE
> cykel?!?
> Og hvad er det for en verden, hvor en motorcyklist kun har EN
> motorcykel?!?

Ja uha det ville være slemt

Der skal selvfølgelig være mindst en at køre på, en at skrue på og en der er
klar til at køre på når den man kører på pludseligt beslutter at der skal
skrues på den

For et par måneder siden fik jeg solgt den jeg havde opgivet at skrue på så
jeg kun havde den jeg kørte på og den jeg burde skrue på. Nu kører jeg så
stadig på den jeg kørte på men jeg er også begyndt at skrue på den jeg burde
skrue på.

Og så har jeg købt en der ikke behøver at skrues på. Men da den er købt uden
afgift kan det godt være at motoren alligevel skal skrues over på den jeg
skruer på. Altså så den jeg skruer på kan blive skruet færdig - inden den
jeg kører på beslutter at det er nu er tid til at blive skruet på.

Nej jeg er ædru

/A

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-11-05 21:08

Anders Majland wrote:

> [...]
> skruer på. Altså så den jeg skruer på kan blive skruet færdig - inden den
> jeg kører på beslutter at det er nu er tid til at blive skruet på.

tilværelsen med MC'er har aldrig været forklaret klarere, og så er
manden sku ædru, påstår han selv, HA, den må han sku længere u' på
landet med

--

Jørgen, Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F, den fine, sårede, årgang 1975

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 04-11-05 22:13

"Anders Majland" <pokkers bøvlet E-mail adresse> nedskrev enhver MCist's
inderste og mest uformulerbare tanker ...
> Nej jeg er ædru

Den mængde klarsyn serveres nu ellers oftest med kaffe og sukker

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : dots

Dato : 04-11-05 23:42

> Æh, hvaffen historie?
>
> Rittig

Jo da, i muddermagasinet nr 2 november 2004.

Titel: Nu har jeg fået et vinderjern
Forfatter: Hasse Birkemose

Hehe, skøn historie!
380'eren tog magten fra ham så mange gange, at selv jeg fik endda ret meget
bedre omgangstider

Hvis du ikke har læst historien endnu, så har du et godt grin tilgode!

dots

Fra : Hekto

Dato : 04-11-05 21:06

> Sådan en MÅ jeg bare ha'!

OK ... skulle jeg få tilbudt een, må du gerne få den ... bare jeg må
beholde pengene jeg fik for at tage den!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Richard

Dato : 05-11-05 19:02

Claus Rittig wrote:

> Sådan en MÅ jeg bare ha'!

Tjah, magtfuld ser den ud med sine 6 cyl. og varmevekslerrørerne foran -
overdelen ligner nærmest krydsning mellem en Suz. GSX1100 Katana og en
Aprilia Moto 6.5

Men ethvert alternativ til en rækkefirer bør hilses varmt velkommen i
dagens marked IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK