"Ghostrider go home"
Fra : KubikH

Dato : 04-11-05 15:42

Hej alle
Hvist Ghostriderfilmene giver kriller i maven, så forestil jer lige en tur
på denne her.
Jeg skulle helt sikkert have rene underdrenge på bagefter.
http://smallframe.dragster2000.de/TurboVespa42HP_2.wmv

Mvh
Niels

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 04-11-05 18:24

KubikH wrote:
> [...]
> på denne her.
> Jeg skulle helt sikkert have rene underdrenge på bagefter.

Der har også engang cirkuleret nogle klip hvor man ser en Vespa med en
Suzuki GSX-R 750 motor (så vidt jeg husker.) - vanvittigt

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : Jan A Jensen

Dato : 05-11-05 18:18

> Der har også engang cirkuleret nogle klip hvor man ser en Vespa med en
> Suzuki GSX-R 750 motor (så vidt jeg husker.) - vanvittigt

Den har jeg lige lagt så du kan finde den..!!
http://home20.inet.tele.dk/pwr9jj/Vespa750.wmv

Og her er en helt anden type film som ellers osse er sjov.
http://home20.inet.tele.dk/pwr9jj/WetlookWasserbettTV.wmv

--
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : JH

Dato : 07-11-05 10:53

> Og her er en helt anden type film som ellers osse er sjov.
> http://home20.inet.tele.dk/pwr9jj/WetlookWasserbettTV.wmv

Den eneste som ser troværdig ud er hende med drengen.
Læg mærke til den måde de hoppe i baljen på (specielt de 2 store kvinder til
sidst), samt den rolige reaktion, mon ikke de vidste hvad der ville ske ?

JH

Fra : Anders Majland

Dato : 04-11-05 21:00

> Hvist Ghostriderfilmene giver kriller i maven, så forestil jer lige en tur
> på denne her.

Hvis det ikke lige var for lyden så den ultimative sleeper... Jeg har også
ofte sagt at det bedste bykøretøj er 30hk pakket i en kilremsscooter der
ikke må være større eller tungere end min aprilia leonardo

Fra : KubikH

Dato : 05-11-05 10:15

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på denne her.
> Jeg skulle helt sikkert have rene underdrenge på bagefter.

Nogen der har en id om hvor turboen kommer fra ?????
Den er tilpas lille til f. eks. en MZ 250 *Gnækker ondt*
Mvh
Niels