Savegames i need for speed underground
Fra : David

Dato : 04-11-05 15:09

Hej NG

Jeg ville gerne have flyttet de save's fra min stationærer over til min
bærbare så jeg kunne spille videre, det er som sagt need for speed
underground, jeg har allerede prøvet C:\Documents and Settings\All
Users\Application Data\NFS Underground, men det virker ikke, år jeg går ind
i spillet vælger den profile jeg gerne vil have går den ud af spillet.

David

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 15:49

"David" <Davidtk@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Users\Application Data\NFS Underground, men det virker ikke, år jeg går
> ind i spillet vælger den profile jeg gerne vil have går den ud af

Er du sikker på, at din bærbare kan køre spillet? Det kan jo være, den
skal
bruge noget af grafikkortet, efter du har valgt profile... Kan det køre
normail på den bærbare?

/Ole

Fra : David

Dato : 04-11-05 16:48

Min bærbare kan sagtens køre det, jeg prøvede det inden jeg ville tage det
fra min stationære, det er et 6600go der er i.

David

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 20:11

> Min bærbare kan sagtens køre det, jeg prøvede det inden jeg ville tage det
> fra min stationære, det er et 6600go der er i.
>
> David

Ok, så skal jeg ikke lige kunne sige hvorfor, men du kopierer vel hele
mappen over?

/Ole