inkasso omkostninger , hvor store ???
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 04-11-05 09:39

hvor stort et inkasso omkostningsbeløb må der smides på en regning ( 1
gang ) ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Peter

Dato : 04-11-05 09:56

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hvor stort et inkasso omkostningsbeløb må der smides på en regning ( 1
> gang ) ?

Det afhænger af gældens størrelse samt HVEM der pålægger omkostningerne.

/Peter

--
Ovenstående er alene udtryk for min personlige opfattelse og er ikke udtryk
for juridisk rådgivning. I sager af betydning må det tilrådes at søge reel

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 04-11-05 10:05

beløbet drejer sig om 1900,- ( ikke udspecificeret) og der er lagt 500,-
oveni for incasso omkostninger.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-11-05 15:40

Johnny B [2000] wrote:

> hvor stort et inkasso omkostningsbeløb må der smides på en regning ( 1
> gang ) ?

http://groups.google.com/group/dk.videnskab.jura/browse_thread/thread/8b1900bd6d9d28d0/76b36c0e1c75a96c

M.v.h.

Jonathan