Plast kiler til opretning.
Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 03-11-05 21:48

Kan man finde sådan nogle fætre på nettet til en billig penge ?

Jan

Fra : Carsten Keller

Dato : 04-11-05 13:30

"Jan & Lisbeth" <Jan.Nielsentagmigvaek@kfumscout.dk> wrote in message
> Kan man finde sådan nogle fætre på nettet til en billig penge ?

Ved godt det ikke er helt det du spørger om, men jeg mener at dee er en
kasse på bud i et af byggemarkederne i denne uge...

Keller

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 05-11-05 12:03

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved godt det ikke er helt det du spørger om, men jeg mener at dee er en
> kasse på bud i et af byggemarkederne i denne uge...

Nogen ide om hvilken kæde ?

Jan

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-11-05 12:38

"Jan & Lisbeth" <Jan.Nielsentagmigvaek@kfumscout.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen ide om hvilken kæde ?

Jeg faldt over kassen i Råd & Dåd i Værebro/Ølstykke.
Jeg har mange i overskud, så hvis du kun skal bruge
et begrænset antal (og bor nær Ølstykke/Kbh NV),
så kan vi vel nok finde en løsning.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-05 19:14

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan & Lisbeth" <Jan.Nielsentagmigvaek@kfumscout.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har mange i overskud, så hvis du kun skal bruge
> et begrænset antal (og bor nær Ølstykke/Kbh NV),
> så kan vi vel nok finde en løsning.

Tak for venligheden, men det er et større projekt i sønderjylland.

Jan

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 06-11-05 21:37

"Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig> skrev i en meddelelse
> Tak for venligheden, men det er et større projekt i sønderjylland.

Bare iorden. God fornøjelse.